خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان ششمین طرح ملی "نذر خدمت" را اجرا می‌کند

هلال احمر زنجان ششمین طرح ملی "نذر خدمت" را اجرا می‌کند
کد خبر : ۱۴۱۶۶۴۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: هلال احمر این استان ششمین طرح ملی "نذر خدمت" را با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق متاثر از خشکسالی و کم برخوردار خراسان جنوبی اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت اله هاشمی، امروز در جمع خبرنگاران، افزود: امسال اجرای این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای متاثر از خشکسالی شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان، ادامه دا د: ارجرای طرح ملی نذر خدمت 6 با رویکردهای خدمات زیست محیطی و آب رسانی، خدمات سلامت محور، محرومیت زدایی، آموزش و توانمندسازی در سه روستای این شهرستان بیان شده عملیاتی می شود.

وی، گفت: در بخش خدمات زیست محیطی و آب رسانی اقدام به تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستاهای مهدی آّباد و دوچاهی، در بخش سلامت محور با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان با محوریت روستای چاه داشی خواهیم کرد.

هاشمی، به طرح توانمند سازی و آموزش اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره های مهارتی برای ارتقای اشتغال برگزار خواهد شد.

وی، افزود: در بخش محرومیت زدایی نیز توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر میان دانش آموزان، پتو و کفش  در مناطق و محلات کم برخوردار شهرستان نهبندان انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان، گفت: این طرح از 23 تا 26 آّبان ماه جاری در استان خراسان جنوبی عملیاتی می شود و پس از آن، طرح ملی "نذر خدمت" در روستاهای کم برخوردار و متاثر از خشکسالی زنجان به مرحله اجرا خواهد رسید.

هاشمی، تاکید کرد: برای اجرای مطلوب طرح نذر خدمت جمعیت هلال احمر استان زنجان، در انتظار کمک های مردم نوعدوست، نیکوکار و خیر برای رفع مشکلات هموطنان  هستیم.

وی در پایان، اضافه کرد: علاقمندان می توانند مبالغ نذری خود را اگر چه اندک به شماره حساب 4101034741777774 نیات خاص هلال احمر واریز کرده و فیش واریزی خود را به هلال احمر زنجان در بلوارکشاورز واحد داوطلبان تحویل دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز