خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی معاون روابط عمومی وزارت علوم انجام شد؛

انتصاب مدیر روابط عمومی پارک استان زنجان به دبیری روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور

انتصاب مدیر روابط عمومی پارک استان زنجان به دبیری روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور
کد خبر : ۱۴۱۳۵۶۲

طی حکمی از سوی معاون روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با رای مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور ، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان دبیر روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از خبر امروز روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان زنجان، رضا آزاد در نشست مسئولان روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور با بیان اهمیت جهاد تبیین، گفت: شاید پرتکرارترین تذکر رهبر انقلاب اسلامی به دولت فعلی در خصوص توجه به جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی باشد.

معاون روابط عمومی وزارت علوم، تاکید کرد: برای پوشاندن ضعف خود در جهاد تبیین نیازمند برنامه‌ریزی و طراحی هنرمندانه و خلاقانه برای اطلاع رسانی هستیم. آزاد افزود: اگر در حوزه‌های دیگر فعالیت دولت‌ها همواره شاهد فراز و نشیب بوده‌ایم، در آموزش عالی همواره روند رو به رشد داشتیم و حجم دستاوردها و موفقیت‌ها بسیار گسترده و زیاد است.

آزاد، خطاب به مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری گفت: نتایج آموزش و پژوهش دانشگاه‌ها در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان وارد این حوزه می شود و باید اطلاع‌رسانی مطلوب و به‌ موقع از دستاوردها داشته باشید. وی به مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری توصیه کرد؛ تمرکز اصلی خود را به انعکاس محصولات و خدمات ارائه شده به صنعت و بازار اختصاص دهند.

معاون روابط عمومی وزارت علوم تاکید کرد: باید در فضای مجازی حضور فعال داشته باشیم و با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم. آزاد به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: مقدمه این مهم، تجربه‌نگاری است که بر چگونگی انجام فعالیت و حل چالش‌ها تکیه دارد. وی اختصاص بودجه مشخص و مستقل به روابط عمومی‌ها و تقویت نیروی انسانی این حوزه را از برنامه‌های پیش روی خود اعلام کرد.

در ادامه این نشست، با رای مدیران روابط عمومی پارک های علمی و فناوری کشور، کیوان فربودی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان دبیر روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز