خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

کمک‌های مردمی جشن عاطفه ها 22 درصد افزایش یافت

کمک‌های مردمی جشن عاطفه ها 22 درصد افزایش یافت
کد خبر : ۱۴۰۹۷۵۸

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افزایش 22 درصدی کمک های مردمی جشن عاطفه‌ها گفت: آمار نهایی کمک های مردمی در این جشن رقمی حدود 11 میلیارد و 117 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، روح‌اله صالحی، امروز با علام این خبر، با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور توسعه ترویج و تقویت فرهنگ جریان احسان اتفاق و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسوولیت‌های اجتماعی هر سال برگزار می‌شود، افزود: آمار نهایی جشن عاطفه‌ها احصا شده و به رقمی حدود 11 میلیارد و 117 میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور این رویداد نیکوکارانه و خیرخواهانه از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه داشت، اضافه کرد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما اجرا شد.

وی، تصریح کرد: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش با عنوان«پویش تامین مایجتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت» همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش، صدا و سیما و مراکز نیکوکاری اجرایی شد.

صالحی، تصریح کرد: امسال در قالب این جشن 6 هزار و 961 بسته تحصیلی هم بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد که شامل بسته تحصیلی از جمله کیف، کفش و لباس و لوازم التحریر بوده است.

به گزارش ایلنا؛ در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۵۱ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی هستند و قریب به هفت هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز