خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برگزای جشنواره هنر بین المللی صدای هنر ایران را در سطح ملی و بین‌المللی منتشر می‌کند

برگزای جشنواره هنر بین المللی صدای هنر ایران را در سطح ملی و بین‌المللی منتشر می‌کند
کد خبر : ۱۴۰۶۲۶۴

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه ایران دارای فرهنگ غنی است، گفت: برگزای جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان فرصتی است تا صدای هنر ایران و استان را به گوش همه در سطح ملی و بین‌المللی برسد.

ابراهیم قاسمی، امروز عصر در حاشیه برگزاری دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در سالن فرهنگسرای امام خمینی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به کارکردهای مستقیم و غیرمستقیم برگزاری این رویداد های بین المللی هنر در استان ها، اظهارداشت: هنرمندان در برگزاری این جشنواره ها می‌توانند با ارتباط مستقیم با هنرمندان ملی و بین المللی از توانمندی و استعدادهای آنان برای ارتقاء توانمندیهای خود استفاده کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با بیان اینکه در برگزاری این رویداد های بین المللی هنرمندان با قابلیت و پتانسیل دیگر هنرمندان در سطح ملی و بین المللی آشنا می‌شوند، ادامه داد: این حضور و شرکت در این رویداد هنری فرصت مغتنمی برای ارتقا جایگاه هنری در سطح استان زنجان  و کشور است.

قاسمی، برگزاری این جشنواره را بستری برای معرفی هنر استان و کشور برشمرد و  گفت: این جشنواره بین المللی فرصت مناسب است تا ما صدای هنر استان خود را به گوش همگان در سطح ملی و بین‌المللی برسد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با اشاره به نگرش مثبت هنرمندان کشورهای خارجی به هنر و هنرمندان ایران، تاکید کرد: همانگونه که ایران دارای فرهنگ غنی است و هنرمندان کشور های شرکت کننده نیز معتقد هستند، ایران دارای فرهنگ و تمدن بسیار غنی است و از بودن در این کشور و استان ابراز خوشحالی می‌کنند.

قاسمی، با یادآوری اینکه هنرمندان حاضر در دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان، می‌توانند مروج خوبی از فرهنگ ایران در سطح جهان باشند، افزود: این اولین رویداد هنری بین المللی است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود.

وی، یادآور شد: این یک فرصت برای تجربه  در راستای برگزاری رویداد های هنری در سطح بین المللی است و باید تلاش کنیم از این تجربه در اجرای جشنواره‌های مشابه نیز در سطوح ملی و بین المللی استفاده کنیم و از آن برای خدمت به هنرمندان بهره بگیریم.

قاسمی، همچنین با اشاره به حضور فعال هنرمندان، اصحاب رسانه‌ها و مسئولان استان دراین رویداد بین المللی، اضافه کرد: مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه فعالان در برگزاری و اجرای مناسب این جشنواره قدر دانی می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز