نقش تشکلها و تعاونیهای روستایی و کشاورزی در برندسازی و بازاریابی محصولات کشاورزی
![نقش تشکلها و تعاونیهای روستایی و کشاورزی در برندسازی و بازاریابی محصولات کشاورزی](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/1OuBygfwX2Y8/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pmnMSiGu2j167otfNPZWXfo,/enews_EToolsFile_osat-8aac1afe-f649-431e-8f2f-d1d5ef0b9d6b.jpg)
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: مدیریت تولید و مصرف محصولات کشاورزی توسط این سازمان، به کاهش نوسان قیمت منجر میشود.
به گزارش ایلنا، علی اوسط هاشمی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طی نشستی با مدیران و کارکنان معاونت امور فنی و بازرگانی ضمن انتظار از کارکنان سازمان، تشکلها و شبکه تعاونیهای تحت پوشش در امر برندسازی در محصولات کشاورزی اظهار داشت: تحول در فرآیندها، اقدامات و برنامهها باید مبنای کار اصلی سازمان باشد.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان این که اتاق فکر واقعی سازمان از حیث کارآفرینی، سرمایهگذاری و بازاریابی را کارشناسان این حوزه باید تشکیل دهند، گفت: مدیریت تولید و مصرف محصولات کشاورزی توسط این سازمان، به کاهش نوسان قیمت منجر میشود.
وی افزود: این معاونت باید نماد تبادل بازار محصولات کشاورزی باشد و برندسازی در محصولات کشاورزی در سطح ملی و بینالمللی وظیفه اصلی حوزه بازرگانی است.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ضمن اشاره به این که تشکلها و شبکه تعاونیهای تحت پوشش سازمان باید نقش تعیین کننده در تولید بذر داشته باشند، گفت: نقش سازمان در امر تولید بذر اصلاح شده باید در افزایش تولید در واحد سطح به نمایش درآید.
هاشمی اظهار داشت: برجسته کردن مقام اول ایران در تولید محصولات زعفران، پسته و خرما در جهان مستلزم برندسازی و مصرفی این محصول در سطح بینالملل است که با برگزاری نمایشگاههای منطقهای و بینالمللی توسط شبکههای تحت پوشش محقق میشود.