اهدای لوح تقدیر و تندیس زرین رضایت مندی مشتری به گروه صنعتی بارز
![اهدای لوح تقدیر و تندیس زرین رضایت مندی مشتری به گروه صنعتی بارز](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/2TgNOy6JnM4Y/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pjgHg2nbU_g67otfNPZWXfo,/IMG_0537.jpg)
لوح تقدیر و تندیس زرین رضایت مندی مشتری به گروه صنعتی بارز اهدا شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی بارز ، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پساکرونا با حضور برخی دستگاه های دولتی و مدیران بخش های خصوصی در روز یکشنبه مورخ 1400/07/11 در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در خصوص اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و شکل گیری واحد های تخصصی ارتباط با مشتریان برگزار شد.
گروه صنعتی بارز به عنوان تایرسازی که در حوزه ی ارتباط با مشتریان خود، دارای باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM می باشد، تندیس زرین این مراسم را دریافت کرد.