هم اندیشی نشانه شناسی تبلیغات در خانه هنرمندان ایران
نخستین نشست هم اندیشی نشانه شناسی تبلیغات چهارشنبه ۷ اسفند در خانه هنرمندانایران برگزار میشود.
ایلنا: نشانهشناسی روشی موثر برای تحلیل و معناکاوی در حوزه تبلیغات فارغ از ارزشگذاری و ارزیابی درباره کیفیت نمونههای تبلیغاتی است؛ در واقع این هماندیشی فرصتی برای پژوهشگران و دانشجویان برای آشنایی با منظرهای بینارشتهای تحلیل تبلیغات است تا به فهم بهتر گفتمان تبلیغات در جامعه ایرانی کمک شود.
به گزارش ایلنا، هماندیشی نشانه شناسی تبلیغات به همت معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران با همکاری مدرسه با حضور دکتر «مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، «بهمن نامورمطلق»، «فرزان سجودی»، «بابک معین»، «تژا میرفخرایی»، «عبدالله گیویان»، «فرزاد مقدم» با دبیری علمی هم اندیشی «افسانه کامران» در خانه هنرمندان ایران برگزار میشود.
علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند چهارشنبه ۷ اسفند از ساعت ۱۵ به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.