خبرگزاری کار ایران

دریافت عالی ترین نشان ملی ازسوی وزارت صمت به هلدینگ “گاندو “

قدرتمندترین اسپیکر ساخت ایران و بی رقیب در جهان، به زودی رونمایی می شود

قدرتمندترین اسپیکر ساخت ایران و بی رقیب در جهان، به زودی رونمایی می شود
کد خبر : ۱۵۰۰۰۳۰

همزمان با ۱۰ تیر، روز صنعت، معدن و تجارت، هلدینگ سبز “ گاندو “ موفق شد طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن در سالن اجلاس سران برگزار گردید، عالی ترین نشان ملی را از سوی وزارت صمت دریافت کند.

به گزارش ایلنا همزمان با  فرا رسیدن روز صنعت و معدن، تندیس و درواقع عالی ترین نشان ملی از سوی  وزارت صمت، طی مراسمی در سالن اجلاس سران به هلدینگ " گاندو"  تقدیم شد. البته این مراسم هر ساله بصورت باشکوه و با حضور رئیس جمهور برگزار می شد که امسال با گرامیداشت یاد وخاطره رئیس جمهور فقید و با حضور عباس علی آبادی، وزیر صمت و نمایندگان نهادهای مختلف و تشکل های بخش خصوصی در صنعت برگزار گردید.

در همین رابطه و بهانه به این رویداد ملی با " میثم آهنگری"  عضو هیئت مدیره هلدینگ « گاندو» گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید :

آهنگری گفت: هلدینگ سبز گاندو،  با انتخاب این نام سعی کرده بیانگر بخشی از مسئولیت اجتماعی خود باشد؛ در واقع نام این هلدینگ برآمده از  تنها خزنده پوزه کوتاه ایرانی گرفته شده که در منطقه سیستان و بلوچستان و چابهار زیست می کند؛ در کل این هلدینگ بنای کار خود را  بر اساس سه اصلی که در گاندو وجود دارد، استوار نموده و با بهره گیری از شاخصه این خزنده که اولین و بزرگترین و  قدرتمندترین خزنده ایرانی است تلاش کرده که همه این صفات را برای تولید باکیفیت خود در صنعت صوت و تصویر بکار برد.

این تولید کننده ی موفق ادامه داد: این هلدینگ دارای سبد کامل صنعت صوت و تصویر است که هم تولیدات تلویزیون دارد و هم اسپیکر که البته در حوزه اسپیکر نه تنها تمرکز بیشتری دارد، بلکه از توان فوق العاده ای نیز برخوردار است؛ در اصل ما بزرگترین کارخانه تولید اسپیکر در منطقه خاور میانه با بیش از ۶۰ هزارمتر مربع فضا را داریم که بصورت مدرن و به روز و نیز بابهره گیری از بیش از ۱۲۰۰نیروی کار و اشتغال زایی مستقیم در این عرصه مشغول فعالیت است.

قدرتمندترین اسپیکر ساخت ایران و بی رقیب در جهان، به زودی رونمایی می شود

وی گفت: خوشبختانه چه در حوزه استاندارد سازی و چه در حوزه کنترل کیفیت و چه در حوزه تحقیقات بازار، مجموعه ی ما پیشرو بوده و سبد بسیار متنوعی از محصول اسپیکر را ارائه  داده است ؛ محصولاتی که به لحاظ صدا از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آهنگری اظهارداشت: فعالیت مجموعه ی گاندو، در گذشته صرفا  متمرکز بر واردات بود که به صورت واردکننده عمل می کردیم ولی هم اکنون با تغییر سیاست های سازمانی این مجموعه و تمرکز ویژه بر روی سبدکامل صنعت صوت وتصویر، بعنوان تولید کننده ای پرقدرت در داخل کشور سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داریم؛ ضمنا  از مجموع ۱۲۰۰ نفری که در این هلدینگ مشغول به کار هستند، ۲۰۰۰اشتغالزایی مستقیم در برنامه های این مرکز است که تا پایان سال جاری به لطف خداوند محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: آنچیزی که این هلدینگ را در حال حاضر با سایر رقبای خود متمایز کرده و در نظر وزارت صمت نیز موفق و متفاوت نموده تا حدی که تندیس ملی را از آن خود کرد، تعهدی است که که  به طور جد به مقوله ی کیفیت  داریم تا بتوانیم همواره از منظر تعهد ملی،  دست به تولید کالای باکیفیت ایرانی بزنیم. البته ناگفته نماند که بزودی این کالا ها نه تنها در بازار کشور بلکه به بازارهای بین المللی نیز راه پیدا خواهند کرد؛ در واقع کالاهای این هلدینگ بقدری موفق است که لباس صادرات به تن محصولات خود کرده و  در مجموع این افتخار نصیبمان شده که بگوییم بزودی محصولات هلدینگ سبز گاندو با برند " مکسیدر" روانه ی بازارهای جهانی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره هلدینگ « گاندو»  تصریح کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی که بسیار برای ما بااهمیت است، تلاش می کنیم که با توجه به شرایط سخت  اقتصادی، کالایی را تحویل مردم کنیم که با وجود گرانی محصولات صنعت صوت و تصویر در کشور، فراتر از قیمت تمام شده برای ما، یک محصول باکیفیت در حداستاندارد های روز جهانی را تقدیم هموطنان گرامی کنیم تا بتوانند از یک محصول باکیفیت ایرانی ، برای مدتهای زیادی استفاده کنند؛ همچنین این هلدینگ موفق شده تا از کودکان مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان  بویژه چابهار حمایت کند و در زمینه آزادسازی زندانیان نیز به لطف خدا موفقیت‌های خوبی را کسب کرده ایم و در تلاش هستیم تا در حوزه های مختلف دیگر از جمله پاسداشت صداهای ماندگار نیز گام های موثری را  برداریم.

وی ادامه داد : هلدینگ گاندو، مفتخر است که به صورت پی در پی تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کند که به یقین در صنایع صوت و تصویر این رکورد بی نظیر است و هیچ کدام از تولیدکنندگان صنایع صوت و تصویر موفق نشدند که اینچنین در ۸ دوره پیاپی، تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده را از آن خود کنند.

آهنگری در پایان خاطرنشان کرد: ما در مجموعه ی گاندو، بعنوان بزرگترین کارخانه تولید اسپیکر در منطقه خاورمیانه،  این نوید را می دهیم که بزودی محصولات این هلدینگ با برند "مکسیدر" با سبد کاملی از لوازم ایرانی به تدریج در قواره یک تولید کننده لوازم خانگی هم ظاهر شود و در آنجا هم سعی خواهیم کرد تا با تولید کالای  استاندارد و با کیفیت از حقوق مصرف کننده  حمایت کنیم. همچنین به زودی برند مکسیدر از قدرتمندترین اسپیکر ساخت داخل که گفته می شود در سطح جهانی نیز کم نظیر خواهد بود، رونمایی می کند که در مقایسه با مشهورترین برندهای بین المللی توسط متخصصین جوان ایرانی، تست صدا انجام شده و به تایید تمام متخصصین در حوزه موسیقی، صدا و صدابرداران مشهور رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز