خبرگزاری کار ایران

نگاهی به هتل درویشی مشهد

نگاهی به هتل درویشی مشهد
کد خبر : ۱۴۸۳۵۱۵

مشهد مقدس یکی از پرترددترین شهرهای ایران است. در واقع قرارگیری حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر موجب شده که مسلمان بسیاری سالانه برای زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان راهی سفر به مشهد شوند. از این‌رو هتل‌های متعددی در این شهر برای اقامت مسافران تاسیس شده است. یکی از مشهورترین و با شکوه‌‌ترین هتل‌های مشهد هتل درویشی مشهد است که شهرتی جهانی دارد. اقامت در این هتل‌ می‌تواند بسیار راحت و لذت‌بخش باشد و سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم‌ می‌زند. اگر‌ می‌خواهید اطلاعات بیش‌‌تری درمورد این هتل مجلل و امکانات آن به دست آورید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به‌عنوان نخستین هتل آتریوم شرق کشور در سال 1390 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. طراحی شیک و مدرن این هتل به قدری زیبا بود که‌ می‌توان آن را فراتر از یک هتل پنج ستاره دانست. این هتل مجلل با ساختمانی 20 طبقه از آسمان خراش‌های مشهد و بزرگ‌‌ترین هتل‌های ایران محسوب‌ می‌شود. هتل درویشی مجهز به لوکس‌‌ترین واحدهای اقامتی، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، تالارها و مراکز خرید است.

واحدهای اقامتی هتل درویشی

این هتل مشهد مجهز به 223 واحد اقامتی با بهترین خدمات و امکانات است. تنوع واحدهای اقامتی هتل درویشی خیلی بالا است و آنچه که موجب شهرت آن‌ها شده طراحی خاص و منحصربه‌فرد هر یک از این واحدها است. از جمله واحدهای اقامتی این هتل پنج ستاره‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • واحد اقامتی سینگل اکونومی
  • واحد اقامتی سینگل استاندارد
  • واحد اقامتی توئین اکونومی
  • واحد اقامتی دبل استاندارد
  • واحد اقامتی دوبلکس هند TOP VIP
  • واحد اقامتی دوبلکس عرب TOP VIP
  • واحد اقامتی دوبلکس چین TOP VIP
  • واحد اقامتی دوبلکس مصر TOP VIP
  • واحد اقامتی دوبلکس ایران اسلام TOP VIP
  • واحد اقامتی دوبلکس ایران باستان TOP VIP

از دیگر واحدهای اقامتی این هتل‌ می‌توان به سوئیت دوتخته دبل استاندارد، اتاق اکونومی سه نفره، سوئیت یک خوابه دو نفره فصل، سوئیت آمپریال دو نفره، اتاق آینده دونفره و واحد دوبلکس پرزیدنتال دونفره TOP VIP اشاره نمود.

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی 5 ستاره مشهد علاوه بر واحدهای اقامتی لوکس و رویایی مجهز به چندین رستوران و کافی شاپ با مدرن و خاص است که دکوراسیون و فضایی تحسین‌برانگیز دارند. بنابراین مهمانان هتل‌ می‌توانند در کنار اقامتی فوق العاده در این هتل مشهد سری به رستوران‌های هتل بزنند و غذاهای متنوع و بی‌نظیر آن با عطر و طعمی عالی را بچشند. از جمله رستوران‌های هتل درویشی‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

رستوران آتریوم

معروف‌‌ترین رستوران هتل درویشی، رستوران آتریوم آن است. در این رستوران با طراحی نئوکلاسیک انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با عطر و طعمی به یادماندنی و بی‌نظیر ارائه‌ می‌شود. از محبوب‌‌ترین غذاهای آن‌ می‌توان به باقالی پلو با گوشت، کباب سلطانی، کباب شیشلیک، میگو سوخاری و ماهیچه گوسفندی اشاره نمود.

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن هتل درویشی یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که خوشمزه‌‌ترین غذاهای بین المللی ارائه‌ می‌دهد. از محبوب‌‌ترین غذاهای این رستوران‌ می‌توان به غذاهای لمب چاپس، استیک، پنه آلفردو و میگو گریل اشاره نمود.

رستوران فود فیروزه

این رستوران با دکوراسیون چوبی و صندلی‌های قرمز رنگ خود فضایی دنج و شاعرانه دارد و انواع فست فودهای لذیذ را ارائه‌ می‌دهد و‌ می‌تواند مکانی عالی برای مهمانی‌های دوستانه باشد.

سالن صبحانه ارغوان

سالن صبحانه ارغوان با دکوراسیونی بنفش رنگ و نورپردازی فوق‌العاده‌ می‌تواند فضایی جذاب برای شروع یک روز عالی و صرف صبحانه‌ای مقوی و خوشمزه باشد. در این رستوران بالغ بر 200 نوع خوراکی لذیذ سرو‌ می‌شود.

کافی شاپ مرکزی

کافی شاپ مرکزی هتل دارای محیطی دنج و آرام است که دکواسیونی شیک و چشم نواز دارد. دراین مجموعه انواع نوشیدنی‌ها، کیک و دسر، بستنی و... با بهترین عطر و طعم سرو‌ می‌شود.

کافی شاپ اسپا

پیشنهاد‌ می‌کنیم که در مدت اقامت در این هتل مشهد حتما به کافی شاپ اسپا آن سری بزنید و خود را به یک نوشیدنی عالی با ماساژهای معجزه گر اسپا در محیط خاص آن دعوت کنید.

چای خانه سنتی برکه

این فضا برای علاقه‌مندان به محیط‌های هنری و سنتی در نظر گرفته شده است. این چای خانه دارای برکه ای مصنوعی است و میزهای چوبی و صندلی‌های دایره ای در اطراف آن در محیط دلنشین چای خانه قرار گرفته‌اند. این مکان‌ می‌تواند انتخابی عالی برای نوشیدن یک چای خوش طعم در یک عصر به‌یادماندنی باشد.

نگاهی به هتل درویشی مشهد

امکانات تفریحی هتل درویشی

با اقامت در هتل درویشی مشهد نه تنها‌ می‌توانید لحظاتی مملو از آرامش را تجربه کنید و از طعم و کیفیت غذاهای رستوران‌های هتل لذت ببرید. بلکه‌ می‌توانید از امکانات تفریحی و خدمات خاص این مجموعه برای اوقات فراغت خود استفاده کنید و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید. از جمله امکانات تفریحی هتل درویشی‌ می‌توان به مجموعه آبی هتل، سالن بدنسازی، سالن زیبایی ، حمام سنتی، ماهی درمانی ، بخش ماساژ درمانی، رودخانه سنگ هتل و شهربازی مجهز هتل اشاره نمود.

تالارهای هتل درویشی

هتل درویشی مشهد علاوه بر تمامی امکانات تفریحی و رفاهی و واحدهای اقامتی لوکس و مجهز دارای تالارهای باشکوه و مدرنی است که برای برگزاری جشن‌های ازدواج، مراسمات خاص و جلسات کاری‌ می‌توانند گزینه‌ای عالی باشند. این تالارهای شیک و مجهز به پیشرفته‌‌ترین امکانات صوتی و تصویری در طبقات مختلف هتل با ظرفیت‌ها و امکانات متفاوت واقع شده و از جمله آن‌ها‌ می‌توان به تالار دیپلمات، تالار آینه، اتاق جلسات اشاره نمود.

مراکز خرید هتل

خرید سوغاتی یکی از جذاب‌‌ترین بخش‌های سفر به مشد است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این هتل مشهد مرکز خریدی با 31 غرفه راه‌اندازی شده است که ارائه دهنده انواع کالاها، سوغاتی‌ها و خوراکی‌ها از بهترین برندها و بسیار با کیفیت هستند. بنابراین با اقامت در این هتل دیگر دغدغه ای برای خرید سوغاتی در لحظات پایانی سفر خود نخواهید داشت.

آدرس هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26 واقع شده است. از این رو‌ می‌توان گفت با توجه به موقعیت مکانی عالی که دارد دارای دسترسی بسیار خوبی به حرم امام رضا و دیگر اماکن مهم شهر و جاذبه‌های گردشگری مشهد است.

نگاهی به هتل درویشی مشهد

رزرو هتل درویشی با اسنپ تریپ

همان‌‌طور که اشاره شد هتل درویشی از گران‌‌ترین و لوکس‌‌ترین هتل‌های مشهد است که در میان زائران ایراخی و خارجی طرفداران بسیاری دارد. از این رو در تمامی ایام سال اتاق‌های آن به‌سرعت رزرو‌ می‌شوند. از این‌رو بهتر است که پیش از سفر به‌صورت اینترنتی برای رزرو یک واحد اقامتی در این هتل اقدام کنید تا سفری بدون دغدغه داشته باشید. برای این منظور کافی‌‌ست به وب‌سایت اسنپ تریپ به عنوان مرجع معتبر رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل در کشور مراجعه کنید و محل اقامت خود را با بهترین قیمت رزرو نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز