خبرگزاری کار ایران

کفش کالج مردانه را با چه لباس هایی بپوشیم؟ راهنمای ست کفش اسپرت و کالج

کفش کالج مردانه را با چه لباس هایی بپوشیم؟ راهنمای ست کفش اسپرت و کالج
کد خبر : ۱۳۴۶۰۳۵

در مورد خرید و انتخاب کفش کالج مردانه و اسپرت باید به چند نکته توجه داشت. قبل از هر چیز باید به کیفیت چرم استفاده شده و دوخت آن توجه کنید. چرم با کیفیت، دوام و طول عمر بیشتری را برای کفش شما

تضمین می کند. همچنین مهم است که یک کفش کالج مردانه یا اسپرتی انتخاب کنید که به پای شما آسیب برساند.

هنگام ست  کردن کفش های کالج مردانه و کفش های اسپرت با استایل خود، مهم است که مناسبت و سبک لباس خود را در نظر بگیرید. برای رویدادهای رسمی تر، کفش های کالج مشکی یا قهوه ای با روکش براق و صیقلی مناسب هستند.

 

برای لباس‌های روزمره خود می‌توانید با رنگ‌های مختلف مانند جیر یا چرم با روکش ضخیم تر استفاده کنید. مهم ترین نکته دیگری که باید در نظر بگیرید رنگ لباس شماست. رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و مشکی با اکثر رنگ‌های کفش های اسپرت مردانه و کفش کالج هماهنگی دارند.

برای داشتن ظاهری جسورتر و جذاب تر، می توانید کفش های کالج مردانه و اسپرت رنگی را با مکمل یا متضاد ست کنید.کفش های کالج مردانه یا کفش های اسپرت مردانه گزینه ای همه کاره و شیک هستند که بسته به مناسبت و استایل شخصی شما می توان آن ها را با هم ست کرد.

کفش کالج مردانه را با چه لباس هایی بپوشیم؟ راهنمای ست کفش اسپرت و کالج

بهترین ست کت و شلوار با کفش کالج مردانه

معمولا مردان تعجب می کنند که چه نوع کت و شلواری را با کفش های کالج بپوشند. در حالی که کفش های کالج مردانه در ابتدا با شلوارک و لباس های غیر رسمی پوشیده می شدند، اما راه خود را به سبک های رسمی نیز باز کرده اند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که هر لباس یا کت و شلواری را نمی توان با کفش های کالج پوشید.

به گفته طراحان مد و لباس، کفش های کالج به خوبی با کت و شلوارهای ایتالیایی، از جمله کت های کلاسیک، و شش دکمه ست می شوند. از موادی مانند چرم و جیر می توان برای ظاهر رسمی تر و برجسته تر در مهمانی های رسمی استفاده کرد. اگر لباس‌هایی که زیر کت و شلوار پوشیده می‌شوند طرح‌دار هستند، می‌توان از کفش‌های کالج طرح‌ دار و سگک‌ دار استفاده کرد، کالج‌های کماندار طلایی و نقره‌ای یا آن‌هایی که با سنگ‌ها تزیین شده‌اند، ظاهر شیک‌تری دارند.

 

کفش کالج مردانه با چه لباسی ست می‌شود؟

اگر به این فکر می کنید که کدام رنگ از کفش کالج مردانه را با لباس های خود ست کنید، مشکی رنگی کلاسیک است که معمولا با هر لباسی ست می شود. با این حال، از امتحان رنگ های مختلف با کفش های کالج نترسید. قهوه‌ای می‌تواند انتخاب خوبی برای موقعیت‌های نیمه رسمی باشد، در حالی که آبی نفتی وقتی با لباس‌های سفید یا سبز ست می‌شود، می‌تواند تاثیرگذار باشد.

برای داشتن ظاهری جسورتر، کفش های کالج قرمز تیره می توانند حسی پرانرژی به شما اضافه کنند. بژ نیز رنگی همه کاره است که با رنگ های خنثی به خوبی کار می کند و می تواند شما را برنزه تر نشان دهد. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید ظاهری تمیز و براق داشته باشید، مهم است که از پوشیدن جوراب با کفش های کالج خودداری کنید. هر جفت جوراب برای پوشیدن با کفش های کالج مردانه مناسب نیست. کفش های کالج مخصوصاً در فصل بهار و تابستان محبوب هستند و می توان آن ها را با لباس های مختلفی ست کرد. در بخش‌های بعدی، نحوه هماهنگ کردن کفش‌ کالج با انواع مختلف لباس را بررسی می‌کنیم، بنابراین آماده باشید تا سبک خود را آزمایش کنید.

کفش کالج مردانه را با چه لباس هایی بپوشیم؟ راهنمای ست کفش اسپرت و کالج

شلوار مناسب برای کفش اسپرت و کفش کالج مردانه

وقتی صحبت از ست کردن کفش های اسپرت و کالج مردانه با شلوار می شود، باید به چند نکته توجه کنید. شلوار جین و شلوار کتان گزینه‌های عالی برای پوشیدن با کفش‌های اسپرت و کالج هستند، زیرا ظاهری شیک و غیررسمی ایجاد می‌کنند. برای ست کردن با این شلوارها می توانید از بین انواع مختلف کفش اسپرت مردانه

و کفش کالج انتخاب کنید، اما کفش های کالج جیر یا نبوک جذابیت خاصی دارند.

مهم است که به یاد داشته باشید که شلوارهایی که در ساق باریک هستند بهترین انتخاب برای کفش های کالج مردانه یا کفش های اسپرت مردانه هستند، در حالی که شلوارهای راسته یا پاهای گشاد ممکن است چندان خوب به نظر نرسد.

شلوار جین

می‌توانید شلوار جین یا کتان را با کفش‌های کالج یا کفش‌های کتانی اسپرت نیز بپوشید. کفش های کالج بسیار محبوب شده اند و می توان آنها را در محیط های مختلف از دانشگاه گرفته تا مهمانی های دوستانه و حتی دفتر استفاده کرد. فقط مطمئن شوید که سبک مناسبی از کفش های کالج را انتخاب کرده و آنها را به تناسب لباس خود ست کنید.

شلوارکتان

ست کردن شلوار کتان با کفش های کالج و اسپرت می تواند ظاهری شیک و راحت برای مجالس غیر رسمی و نیمه رسمی ایجاد کند. هنگام انتخاب شلوار کتان، برش و تناسب آن را در نظر بگیرید و برای تکمیل لباس، یک پیراهن پولو را انتخاب کنید. رنگ و مدل شلوار را می توان با توجه به سلیقه شخصی و تیپ اندام انتخاب کرد. با این حال، کسانی که پاهای کوتاه یا ضخیم دارند باید از پوشیدن شلوارهای کتانی تنگ و لاغر خودداری کنند و در عوض به سراغ گزینه های برش مستقیم بروند.

شلوار های رسمی مردانه

کفش های اسپرت و کفش های کالج مردانه در مدل ها و طرح های مختلفی عرضه می شوند. آنهایی که از چرم یا جیر ساخته شده اند در دسته بندی رسمی قرار می گیرند و می توان آنها را با شلوارهای مردانه رسمی ست کرد تا ظاهری ساده و در عین حال شیک داشته باشد. توجه به بلندی شلوار هنگام پوشیدن کفش های کالج مردانه و اسپرت بسیار مهم است که آنها پاشنه کوتاه و صافی داشته باشند و از شلوارهایی که خیلی بلند هستند و روی زمین کشیده می شوند، خودداری کنید. پوشیدن کفش های  کالج مردانه با کت و شلوار نیز یک گزینه عالی است.

شلوارهای اسپرت و اسلش

ست کردن کفش های اسپرت مردانه با شلوار های اسپرت می تواند گزینه ای شیک برای آقایان باشد. با این حال، مهم است که یک مدل از کفش های اسپرت را انتخاب کنید که پاشنه کمی دارند و آن را با شلوارهای اسپرت ست کنید. این سبک کژوال در نظر گرفته می‌شود و اجرای آن می‌تواند استایل شما را جذاب کند.

جوراب مناسب برای کفش کالج مردانه

اگر به دنبال جوراب مناسب برای کالج مردانه هستید، این نوع کفش، بدون جوراب جذابیت دیگری دارد. منتها باید شلوارهای کوتاه و اسپرت را انتخاب کنید، و لباس‌هایتان هم کاملاً اندازه باشد تا تناسب استایل تان حفظ شود.

اگر قصد دارید کفش کالج را با جوراب بپوشید، در نظر داشته باشید که رنگ آن حتماً باید با لباس‌ها هماهنگ باشد تا ظاهرتان منظم به نظر برسد. البته جوراب با کفش کالج کاملاً سلیقه‌ای است، اما در صورتی که قصد دارید با کفش کالج جوراب بپوشید، بهتر است به دوخت، رنگ و کاربرد جوراب مردانه‌تان بیشتر توجه کنید.

البته می‌توانید از جوراب‌های معروف کالج که بدون رویه هستند، برای پوشیدن با کفش کالج مردانه نیز بهره بگیرید، این‌ طوری هم پایتان بدون جوراب نمی‌ماند و هم جوراب از کفش کالج پیدا نیست.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز