عضو هیئت مدیره گروه سالم تجارت آسیا:
توانایی شرکتها در نمایشگاهها شناخته میشود
عضو هیئت مدیره گروه سالم تجارت آسیا گفت: یکی از مهمترین ویژگی نمایشگاهها افزایش آگاهی مخاطبان است، چرا که آنها ضمن آشنایی با نام برندها و شرکتهای منتخب، از توانایی و پتانسیل آنها نیز شناخت پیدا میکنند که این اتفاق به طور ویژه برای همه شرکتها و بنگاهها دارای اهمیت بسیار است، چون میتوانند از طریق چنین نمایشگاههایی مسیر خود را تا موفقیت، کوتاهتر کنند.
به گزارش ایلنا، دکتر آرا احتیاطی، ضمن ایجاد خرسندی از حضور در هفدهمین نمایشگاه تخصصی چوب تبریز، گفت: یکی از مهمترین ویژگی نمایشگاهها افزایش آگاهی مخاطبان است، چرا که آنها ضمن آشنایی با نام برندها و شرکتهای منتخب، از توانایی و پتانسیل آنها نیز شناخت پیدا میکنند که این اتفاق به طور ویژه برای همه شرکتها و بنگاهها دارای اهمیت بسیار است، چون میتوانند از طریق چنین نمایشگاههایی مسیر خود را تا موفقیت، کوتاهتر کنند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ دکتر آرا احتیاطی، عضو هیئت مدیره گروه سالم تجارت آسیا، با بیان اینکه نمایشگاهها بهترین فرصت برای پیشی گرفتن از رقبا است، خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاهها ضمن ایجاد چشمانداز جدید برای مشتریان، تعداد زیادی از آنها را گردهم جمع میکند که در نهایت این قضیه به رونق اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد. به همین دلیل معتقدم که باید تعداد چنین نمایشگاههای بینالمللی بیشتر شود تا شاهد گشایش گرههای اقتصادی باشیم.
عضو هیئت مدیره گروه سالم تجارت آسیا در ادامه افزود: هدف اصلی در برگزاری نمایشگاهها ایجاد و تقویت مشارکت از مرحله تولید تا مصرفکننده اصلی است، به همین دلیل این رویدادها میتوانند بسیار فراتر از دسترسی به مشتریان باشد. نمایشگاههای تجاری مکانی برای گردهمآیی صنایع مختلف است و اغلب علاوه بر ارتباط بین خریداران و فروشندگان، بهترین زمان برای ایجاد تعامل و مشارکت بیشتر است. از طرفی دیدار مشتریان به صورت رودر رو میتواند بسیار قابل توجه باشد.
گفتنی است؛ غرفه پیوان در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، یراقآلات، ماشینآلات و تجهیزات وابسته ایران طی روزهای 17 الی 20 شهریور در محل دائمی نمایشگاههای تبریز(سالن پروین اعتصامی) از ساعت 16 تا 22 پذیرای کارشناسان، متخصصان و علاقهمندان است.