خبرگزاری کار ایران

میزان افزایش قیمت لباس پاییزی بچگانه نسبت به سال پیش

میزان افزایش قیمت لباس پاییزی بچگانه نسبت به سال پیش
کد خبر : ۱۱۱۷۷۶۳

به اواسط تابستان نزدیک می شویم و تولیدکنندگان و عمده فروشان لباس بچگانه در حال اماده سازی و آغاز فروش اول فصل و پاییزه خود میباشند.

 در این گزارش با کیدی پوش همراه باشید تا در خصوص برخی تغییرات قیمتی لباس بچه گانه پاییزه و زمستانه نسبت به سال پیش با شما مغازه داران گرامی به گفتگو بنشینیم.

تولیدکنندگان لباس بچگانه از چندماه پیش در حال تولید البسه پاییزه و زمستانی و ضخیم میباشند. حال فرق امسال با سالهای پیش این است که تمام هزینه های تولید حداقل 50 درصد افزایش داشته است.

این افزایش هزینه ها در موارد ذیل می باشند:

هزینه های مواد اولیه:

  1. افزایش شدید قیمت پارچه
  2. افزایش قیمت نخ
  3. افزایش قیمت وسایل خرازی(دکمه،زیپ،بند،کش،استیکر و...)

هزینه های تولید:

  1. افزایش حقوق چرخکار، برشکار و ..
  2. افزایش قیمت چرخ های خیاطی
  3. افزایش قیمت وسایل تعویضی چرخ
  4. افزایش اجاره کارگاه ها
  5. و....

بحثی که در حال حاضر در عمده فروشی های لباس بچه گانه در بازار بزرگ تهران در جریان است، واکنش بازار به این افزایش قیمتی در نیمه دوم سال می باشد. یک تولیدی لباس بچه گانه برای عرضه یک محصول جدید تمامی این موارد را باید در نظر داشته باشد.

پوشاک خارجی مانند نمونه های ترک و چین که سال های پیش حضور پر رنگی در بازار داشتند در این سال ها کمتر به چشم می خورند. البته فروش عمده لباس بچه گانه چینی خصوصا در فصل زمستان، به دلیل کاپشن های با کیفیت با طرح های بسیار متنوع و شاد، سوئیشرت ها و لباس های گرم رونق می یابند.

جزئیات افزایش قیمت پوشاک بچه گانه به تفکیک

در اینجا میخواهیم به بررسی جزئیات افزایش قیمت لباس بچه گانه پاییزه و زمستانی در سال جاری بپردازیم.

برای مثال در خصوص تولید کاپشن بچه گانه و هزینه های اولیه آن مقایسه ای بین سال 1399 و سال 1400 انجام میدهیم. برای یک کاپشن بچه گانه با این مشخصات:

  • رویه شمعی
  • ضد آب
  • داخل تمام خز
  • با ضمانت دوخت و شستشو

 که امسال توسط مجموعه کیدی پوش با قیمت 268.000 تومان عرضه می شود و در 50 مدل تهیه شده است، تغییر هزینه های تولید را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

 

هزینه اولیه تولید کاپشن بچگانه با قیمت 268.000

    قیمت خز

 قیمت پارچه شمعی

   هزینه چاپ

  هزینه دوخت

سال 1399

30.000

20.000

10.000

35.000

سال 1400

85.000

35.000

18.000

60.000

 

*هزینه ها به تومان می باشد

 

با توجه به این جدول مشاهده می کنید در سال 1400 هزینه اولیه تولید حدود دو برابر افزایش یافته است. به همین نسبت هزینه های جاری تولید مانند اجاره انبار و کارگاه، دستمزد خیاط و دوزنده، و سایز هزینه ها افزایش داشته اند.

  نمونه این کاپشن ها را می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید. برای دیدن تمامی مدل های کاپشن ها و کارهای پاییزه و زمستانه امسال، به اینستاگرام تولیدی لباس بچه گانه کیدی پوش و یا کانال تلگرام عمده فروشی لباس بچه گانه ما با آیدی @kidiposh مراجعه نمایید.

میزان افزایش قیمت لباس پاییزی بچگانه نسبت به سال پیش

توصیه کیدی پوش به خریداران عمده لباس بچه گانه

توصیه ما به مغازه دارن و آنلاین فروش های بچه گانه این است با توجه به گران تر شدن پوشاک زمستانی و پایین آمدن قدرت خرید مردم در سال های اخیر، تنوع بیشتر را در دستور کار خرید خود از عمده فروشی لباس بچه گانه قرار دهند تا از این راه تمام سلایق را پوشش داده و پارت های خرید خود را با سرعت بیشتری به فروش برسانند.

همچنین لباس بچه گانه ارزان قیمت تر و حراجی را نیز در رگال مغازه خود داشته باشید.

و نکته بعد اینکه به هیچ عنوان از تبلیغات در حوزه کاری خود غافل نشوید و بطور ثابت بودجه ای را برای تبلیغات خصوصا آنلاین اختصاص دهید. بسیاری از مشتریان شما مادران هستند که وقت زیادی را در پیج های مختلف اینستاگرام و سایت هایی مانند نی نی سایت می گذرانند و با دیگر مادران تبادل نظر می کنند و طبق سلیقه ای که توسط این شبکه ای اجتماعی و سایت های شکل می گیرد برای فرزند خود خرید می نمایند.

پس اینجا جایی است که باید حضور داشته باشید تا مخاطبین با محصولات شما آشنا شوند و فروش تان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

پیشبینی بازارعمده فروشی پوشاک بچه گانه در شش ماه دوم سال

میزان افزایش قیمت لباس پاییزی بچگانه نسبت به سال پیش

همانطور که پیش از این نشان داده شده، هزینه تولید در سال جاری نسبت به سال قبل بیش از 100% افزایش داشته است و به همین ترتیب نیز قیمت انواع لباس های بچه گانه افزایش چشمگیری داشته و در نیم دوم سال 1400 نیز افزایش مجدد 20% تا 30% دور از انتظار نیست.

شما مشتریان عزیز کیدی پوش و تمام مغازه دارن این نکته را به مشتریان خود در هنگام فروش اعلام نمایید تا آن ها نیز در خرید خود دست و دل باز تر عمل کرده و اگر پوشاک خاصی برای کودک خود مد نظر دارند، در ماه های اولیه پاییز خریداری نمایند و آن را تا مناسبت های بعدی مانند شب یلدا و نیز ماه های سردتر سال به تاخیر نیندازند تا مجبور به پرداخت قیمت های بالاتر نگردند.

منبع مقاله:https://kidiposh.com/

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز