خبرگزاری کار ایران

شهردار کمالشهر مطرح کرد:

راه اندازی سامانه الکترونیکی 137 گامی بلند به سوی شهرِ شهروند مدار

راه اندازی سامانه الکترونیکی 137 گامی بلند به سوی شهرِ شهروند مدار
کد خبر : ۱۵۲۸۵۸۱

شهردار کمالشهر گفت: شهروندان می توانند در سامانه الکترونیکی 137 بصورت مستقیم بر امور شهر نظارت کرده و مدیریت شهری را در پیشرفت و توسعه شهر یاری کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد اسدی امروز در آیین رونمایی از سرویس سامانه شهر الکترونیک کمالشهر من (سامانه ۱۳۷) که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی، مسولان شهری، اصحاب رسانه و معاونان شهرداری برگزار شد، ضمن اعلام این خبر اطهار داشت: سامانه شهروند مدار «شهر الکترونیک کمالشهر من» شامل خدمات بسیاری نظیر رسیدگی به مشکلات حوزه های خدمات شهری، عمران، ساخت و ساز غیرمجاز، آتش نشانی، رفع سد معبر، سازمان حمل و نقل، فضای سبز و نیز اعلام آدرس و لوکیشن واحدهای بهداشت و درمان، داروخانه ها، بوستان‌ها و ... است که شهروندان با نصب نرم افزار آن می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند. 

وی افزود: هدف از طراحی و اجرای این طرح مهم و کاربردی که با این وسعت و قابلیت جزو اولین ها است در استان در درجه اول شفاف سازی در ارائه خدمات شهرداری در حوزه های مختلف است.

شهردار کمالشهر گفت: جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان در انعکاس مشکلات و درخواست‌ها و همچنین تسریع بخشیدن به رسیدگی امور تا حصول نتیجه و نیز اطلاع یافتن شهروندان از روند پیگری درخواست ها از دیگر اهداف اجرای این طرح جامع و کاربردی است . 

اسدی خاطر نشان کرد: شهروندان با نصب این نرم افزار می توانند بصورت مستقیم بر امور شهر نظارت کرده و مدیریت شهری را در پیشرفت و توسعه شهر یاری کنند. 

شهردار کمالشهر افزود: یکی دیگر از محاسن نصب این طرح می‌توان به برخط بودن آن اشاره کرد که این امر موجب تسریع در ثبت شکایت و رسیدگی به امور خواهد بود . 

وی خاطر نشان کرد: قطعا خدمات شورای اسلامی و شهرداری بدون همکاری و همدلی مردم، تاثیر مطلوبی نخواهد داشت لذا از شهروندان کمالشهر خواستاریم همچون گذشته در اجرای طرح ها و ارائه خدمات به موقع و صحیح امور شهر در کنارخادمان خود در مدیریت شهری باشند. 

در این جلسه رئیس شورای اسلامی نیز ضمن اشاره به لزوم ارائه طرح های جامع جهت پیشرفت شهر و همچنین ارتباط دو سویه شهروندان با مدیریت شهری گفت: این نرم افزار کاربردی می‌تواند در رفع به موقع مشکلات شهری بسیار تاثیرگذار و مفید باشد. 

محسن افشار گفت: اطلاع رسانی از اقدامات جهادی مدیریت شهری در همه حوزه ها امر بدیهی است. با این نگرش، تمامی اطلاعات مربوط به پروژه های عمرانی، خدماتی و... در گام‌های دیگر تکمیل نرم افزار، در آن بارگذاری و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

حسن زارع رفیع، دیگر عضو شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از اجرای طرح مذکور گفت: شهرداری هرچه بیشتر بسوی ارائه خدمات الکترونیکی پیش برود که بخش‌های مختلف نیز بتوانند از طرح های مختلف برای ارائه خدمات الکترونیکی بهره مند شوند، می‌توان به نتایج مطلوبتری در مدیریت شهر دست یافت.

سامانه پاسخگوی 137 شهرداری کمالشهر، همچون گذشته فعال و پویا درخدمت شهروندان است و از این پس تمامی تماس های سامانه مذکور بصورت خودکار در این برنامه ثبت و به مسئول مربوطه ارجاع می‌گردد و شهروندان می توانند تا حصول نتیجه َآن را پیگیری کنند.

این نرم افزار از برنامه بازار و لینک app.shahrnik.com قابل نصب است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز