خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمه دی در البرز مطرح کرد:

ارائه خدمات بیمه به ٣٠ هزار ایثارگر البرزی و ٣۵ ایثارگر میهمان در البرز/مشتری مداری رمز موفقیت بیمه دی

ارائه خدمات بیمه به ٣٠ هزار ایثارگر البرزی و ٣۵ ایثارگر میهمان در البرز/مشتری مداری رمز موفقیت بیمه دی
کد خبر : ۱۵۱۵۶۵۷

مدیریت شرکت بیمه دی در البرز با عنوان اینکه بیمه دی را به نام «بنیاد شهید» می‌شناسند، گفت: در این حوزه در البرز ۳۰ هزار بیمه شده رسمی ایثارگر البرزی داریم و بیش از ۳۵ هزار بیمه شده میهمان نیز جذب کرده‌ایم که متعلق به استان‌های دیگر هستند اما پرونده مهمان در البرز تشکیل داده و موقتاً خدمات را از البرز می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، محمدکاظم کرمی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن آرزوی موفقیت برای اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: شما خبرنگاران سفیران آگاهی سازی هستید و امیدوارم که بتوانید رسالت آگاهی بخشی را بیش از پیش انجام دهید.

وی با اشاره به عملکرد بیمه دی در البرز، اظهار کرد: ما در استان و در راستای وظایفی که در کل کشور قابل اجراست، طی ١۴٠٢ و ۵ ماه اخیر، سال موفقی را پشت سر گذاشته‌ایم. امسال سهم بازار بیمه دی را بیش از ۵ درصد افزایش داده‌ایم؛ یعنی با تولید حق بیمه‌ای بالغ بر ۴هزار و ٧٠ میلیارد ریال و افزایش فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۸۸۱ درصد سهم بازار بیمه استان البرز را بیش از ۵ درصد ارتقاء داده‌ایم و تنها در سال جاری به تعداد ١٠هزار و ٩٧٧ بیمه نامه صادر شد.

کرمی افزود: بیمه گذاران مهمی در یک سال اخیر جذب شدند چنانچه در ۵ ماه گذشته، گروه صنعتی زر، شهرداری کرج، شرکت خاورپرس، شرکت فروشگاه‌های امیران و آب و فاضلاب جذب بیمه دی شدند.

این مدیر استانی با اشاره به جذب بیش از ۲۰۰ واحد خُرد اقتصادی، گفت: ما یک نگاه ویژه‌ای به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط داریم. لذا طرح‌های ویژه آنها را تدارک دیدیم که در باشگاه مشتریان بیمه دی وجود دارند. بیمه دی در کنار قراردادهای کلان، نگاه ویژه به خرده فروشی به عنوان فروش مطمئن دارد بنابراین با تقویت و توسعه شبکه فروش که همان نمایندگان باشند به بیش از ۵۰ نماینده افزایش دادیم و سعی کردیم که خرده فروشی را ارتقا دهیم. 

مدیر بیمه دی در البرز تصریح کرد: در راستای خرده فروشی به صورت ویژه فروش اقساطی خودرو را با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه نیز مد نظر قرار داده‌ایم به عنوان یک مزیت رقابتی، بازار را متوجه این موضوع کردیم و توانستیم در این حوزه نیز خود را تقویت کنیم.

کرمی، اظهار کرد: بیمه دی را به نام بنیاد شهید می‌شناسند چون هم بنیاد شهید سهامدار بیمه دی است و هم بزرگ‌ترین مگا پروژه صنعت بیمه که قرارداد درمان تکمیلی ایثارگرانه است در بیمه دی مدیریت می‌شود لذا در این حوزه در البرز ۳۰ هزار بیمه شده رسمی استانی داریم و بیش از ۳۵ هزار بیمه شده میهمان نیز جذب کرده‌ایم که متعلق به استان‌های دیگر هستند اما پرونده مهمان در استان البرز تشکیل دادند و موقتاً خدمات را از البرز می‌گیرند.

کرمی اضافه کرد: علاوه بر ایثارگران، بیش از ۵۰ هزار بیمه شده دیگر هم داریم که جذب بیمه دی هستند. علاوه بر این تعداد، بیش از ۲۰ هزار بیمه شده سربار هم داریم (سربار یک اصطلاحی است که در صنعتی بیمه برای افرادی که هزینه‌های آنها از استان‌های دیگر تامین می‌‌شود) به عنوان نمونه فرض کنید بیمه شده در شرکت سایپا، قرارگاه خاتم الانبیا و ... که این موارد قراردادهای تهران هستند اما بخشی از بیمه شدگان ساکن البرز بوده و خدمات استان را دریافت می‌کنند. در مجموع بیش از ۷۰ هزار غیر ایثارگر بیمه شده در استان البرز از خدمات بیمه دی استفاده می‌کنند.

کرمی در ارتباط با دلایل توسعه بیمه دی تاکید کرد: جذب مشتری از طریق نرخ شکنی یا نرخ‌های غیر اصولی محقق نشده بلکه توانستیم جایگاه و برند خود را در بازار تقویت کنیم و به این رشد برسیم. 

وی اضافه کرد: در بحث مشتری مداری، اقدام ویژه برای ویزیت و ارائه دارو به جانبازان بالای ٧٠درصد تحت عنوان «دورا پزشک و دارو رسان» راه‌اندازی شد که برای ارسال دارند به منزل ایثار گران اقدام خوبی بود.

وی افزود: پشتیبانی شبانه روزی امور مشتریان، ارتباط مدیران ارشد با مشتریان در چهارشنبه هر هفته و پاسخگویی به مشکلات آنها و ١٠ مورد ملاقات و عیادت ماهانه ایثارگران و سایر بیماران بیمه شده و رسیدگی و پیگیری امور درمان آنها به صورت ویژه از جمله اقدامات خاصی است که در بیمه دی انجام شد. تاثیر اساسی این نگاه ویژه به مشتری در رشد بیمه دی طی دو سال اخیر حائز اهمیت بوده است.

مدیریت شرکت بیمه دی در البرز گفت: ۲۴۵ مرکز درمانی طرف قرارداد داریم که در سال جاری بالغ بر ١٧۶ هزار و ٨٨٣ مراجعه به این مراکز درمانی داشتیم. اگر با اسناد مستقیم ایثارگر که تعداد آن در سال جاری ۵۴ هزار و ٨٩٠ مورد بود مقایسه کنیم کمتر از ۳۰ درصد و به اندازه خدمات بیمه‌ای در مراکز اقدام خوبی است.

وی در مورد پرداخت هزینه‌های مراکز درمانی گفت: صورتحساب‌های مراکز درمانی چنان اتفاق افتاده که بیش از ٧٠درصد از هزینه‌های بیمه شدگان ما به صورت غیر مستقیم در مراکز بیمه دی انجام شد که نقش مهمی در رضایت مشتریان دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز