خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

تمدید مهلت ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

تمدید مهلت ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید
کد خبر : ۱۱۵۹۲۶۷

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تمدید زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سامانه جشنواره امتنان از کارگران ،گروه های کار وواحدهای نمونه (نخبگان کار وتولید) تا 12 آذر سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، صابر میدان میری گفت : با توجه به استقبال جامعه کارگری و شرایط و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، زمان ثبت‌نام متقاضیان و گروه‌های هدف، سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تا 12 آذر سال 1400 تمدید شد.

 وی گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی استان البرز ، می توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانیemtenan.mcls.gov.ir  با بارگذاری مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات لازم، در فرآیند انتخاب جشنواره امتنان از کارگران،گروههای کار و واحدهای نمونه ثبت نام کنند.

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر کشور، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید ازاهداف برگزاری این جشنواره است.

میدان میری در پایان یاد آور شد: متقاضیان در صورت داشتن سوال و رفع ابهامات می توانند به حوزه امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز مراجعه و یا با شماره 32128000 داخلی 302 در ساعات ادارای تماس حاصل کنند.

جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه (نخبگان جامعه کار و تولید) همه ساله در هفته کارگر (5 لغایت 12 اردیبهشت ماه) برگزار و از برگزیدگان استانی وکشوری  جامعه کار و تولید در تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز