محمود واعظی:
مدیران مصرفکننده فقط دنبال محصولات مارکدار خارجی نباشند/ اقتصاد دانشبنیان نیاز کشور است
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد شرکتهای دانشبنیان کنار بنگاههای تولیدی و صنعتی بزرگ قرار بگیرند.
به گزارش ایلنا، محمود واعظی امروز سهشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکتهای دانشبنیان و استارتآپهای صنعت غذایی که در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده، در جمع خبرنگاران با تقدیر از برگزاری این گردهمایی و نمایشگاه، گفت: خوشبختانه همه شرکتهای دانشبنیان و بنگاههای تولیدی که در این نمایشگاه حضور دارند از این کار ارزشمندی که در سه روز گذشته رخ داده، رضایت دارند.
رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی فضای بسیار خوبی را فراهم کرده تا شرکتهای تولیدی کشور در بخش غذایی بتوانند همه نیازمندیهایی که یا از خارج وارد می شده یا برای ارتقای کیفیت و افزایش تولید نیاز دارند را در این مجموعه با هم درمیان بگذارند.
واعظی با بیان اینکه انعقاد ۳۷۵ قرارداد یا تفاهم نامه میان شرکتهای دانشبنیان و بنگاههای تولیدی در مدت برگزاری این گردهمایی، اقدامی ارزشمند است، گفت: این به معنای آن است که امروز علاوه بر حرف در عمل نیز شاهد اقدام جدی هستیم.
رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: همه تولید کنندگان در کشور میتوانند با استفاده از شرکتهای دانشبنیان، کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و باید قیمت محصولات خود را متناسب کنند. همچنین مدیران مصرفکننده ایدههای دانشبنیان نیز شجاعت داشته و ریسکپذیر باشند و از محصولات بومی استفاده کرده و فقط دنبال استفاده از محصولات مارکدار خارجی نباشند.