به میزبانی استان اصفهان؛
دوره آموزش آداب پذیرایی و تشریفات برای کارکنان بخش خدمات ادارات کل حمل و نقل و پایانههای کشور برگزار شد
ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط پرسنل آبدارچی، دوره آموزش آداب پذیرایی و تشریفات برای کارکنان خدماتی ادارات کل حمل و نقل و پایانههای ۳۱ استان کشور برگزار شد.
سرپرست اداره برنامه ریزی و بودجه اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان اصفهان با اشاره به سیاستهای آموزشی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای کشور مبنی بر برگزاری دورههای آموزشی مختلف برای کارکنان، اظهار داشت: این سازمان در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط پرسنل آبدارچی، اقدام به برگزاری دوره یک روزهای برای کارکنان خدماتی ادارات کل حمل و نقل و پایانههای ۳۱ استان کشور کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ زراعتی تعداد افراد شرکت کننده در این دوره را ۶۰ نفر عنوان کرد و افزود: این مبحثآموزشی با حضور دکتر مهدی شهرادنیا از استیدمجرب در زمینه آموزشهای مدیریتی وپذیرایی و تشریفات به مدت ۸ ساعت تدریس شد.
وی تصریح کرد: در این دوره آموزش آداب پذیرایی، نحوه سرویس دهی در جلسات، همایشها و سمینارها، نحوه برخورد با مهمانان، نحوه ارتباط کلامی با کارکنان و چگونگی چیدمان سرویس پذیرایی به پرسنل خدماتی آموزش داده شد.
این دوره یک روزه، اول مرداد ماه سال جاری با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط پرسنل آبدارچی ادارات کل حمل و نقل و پایانههای سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.