خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان تاکید کرد:

اصفهان در مسیر تحقق شهر اسلامی گام بر می‌دارد

اصفهان در مسیر تحقق شهر اسلامی گام بر می‌دارد
کد خبر : ۱۲۷۵۵۰

باید برای رفع معضلات موجود با برنامه ریزی در مسیر اهداف پیش بینی شده برای تحقق شهری اسلامی، آباد، سالم و زیبا گام برداریم.

ایلنا: شهردار اصفهان محرومیت زدایی از نقاط محروم و نگاه ویژه به محلات شهر با توزیع عادلانه خدمات در مناطق ۱۵ گانه را از اولویت‌های اصفهان عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر تلاش کرده است شهری شایسته برای شهروندان ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقائیان‌نژاد با بیان این مطلب گفت: اصفهان ارمغان گرانب‌ها از قرون و اعصارگذشته و شهری سربرآورده از حوادثکوچک و بزرگ تاریخ و گنجینه‌ای از ارزش‌های والای دینی، تاریخی، فرهنگی و هنری است.
وی با بیان اینکه اصفهان نه تنها برای ساکنان آن از اهمیت برخوردار است بلکه مورد توجه و علاقه همه ایرانیان و علاقه مندان به فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی در جهان است، افزود: اداره شهری با این ویژگی‌های برجسته نیازمند مشارکتی سازنده، تفکری خردمندانه، دوراندیشی و برنامه ریزی است.
شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر تلاش کرده است شهری شایسته برای شهروندان ایجاد کند و برای رفع معضلات موجود با برنامه ریزی در مسیر اهداف پیش بینی شده برای تحقق شهری اسلامی، آباد، سالم و زیبا گام بردارد.
سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: در یک دهه گذشته تلاش کردیم با ایجاد اعتمادی پایدار بین شهروندان و شهرداری و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت آنان از یک نهاد خدماتی به سمت نهادی اجتماعی و فرهنگی حرکت کنیم و در تمام زمینه‌ها با تعامل و مشارکت شهروندان، افزایش رضایت آن‌ها را پیگیری کنیم.
وی به تدوین برنامه استراتژیک شهرداری و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر به عنوان دیگر اولویت‌های شهر اشاره کرد و اظهار داشت: در اصفهان پس از برنامه‌های اصفهان + ۲۲، اصفهان ۸۵، اصفهان ۹۰، برنامه اصفهان ۹۵ با رویکرد استراتژیک با تاکید بر سه رکن شهر، شهروند و شهرداری تدوین شده است.
شهردار اصفهان با تاکید بر محرومیت زدایی از نقاط محروم و نگاه ویژه به محلات شهر با توزیع عادلانه خدمات در شهر ادامه داد: تکریم ارباب رجوع، اجرای طرح‌های شاخص، ترویج معماری اسلامی و ایرانی، تدوین برنامه راهبردی شهرداری، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر، حرکت به سمت شهرداری الکترونیک، ایجاد شبکه رسانه‌ای شهر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، آموزش فرهنگ شهروندی، توسعه فضای سبز و فراهم نمودن فضای تفریحی از اولویت‌های شهرداری برای تحقق پیشرفت و عدالت در شهر بوده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز