خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر بهداشت صورت گرفت؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین
کد خبر : ۸۴۷۸۰۴

امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور حریرچی معاون وزیر بهداشت و مسئولان استانی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی با حضور حریرچی معاون کل وزیر بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی،  جمالی پور استاندار  قزوین و جمعی از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی، حجت الاسلام حیدری نماینده دفتر ولی فقیه در دانشگاه پزشکی ضمن تقدیر از خدمات پنج ساله خدمات پنج‌ساله منوچهر مهرام رئیس سابق،  پیمان نامدار به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین معرفی شد.

منوچهر مهرام رئیس سابق دانشگاه علوم علوم پزشکی قزوین در این مراسم گفت: در چهار سال اول هر شش روز یک پروژه متوسط و بزرگ توسعه ای،  ساخت و ساز و راه اندازی جدید در آموزش،  بهداشت و درمان را انجام دادیم.

مهرام بیان کرد: حدود ۲۷۰ پروژه اجرا شد،  البته بیشتر از آنچه شد نمی توانستم انجام دهم،  هر کاری توانستم انجام دادم البته برخی نیمه تمام است و برخی در اختیار ما نبود.

وی مطرح کرد: برخی کارهای بزرگ مانند رادیوتراپی پر دردسر بود همچنین بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی با سختی و بدون گرفتن تسهیلات آغاز شد.

مهرام با بیان اینکه مرکز آزمون الکترونیک در کشور سوم است،  تصریح کرد: ضمن اجرا الحاقی به دانشکده دندانپزشکی و بیمارستان شهید رجایی در تجهیزات صدها قلم تهیه شد بخش ناباروری و پیوند کلیه در حال اجراست بخش خواب کودکان و فلوشیپ راه اندازی شده است.

این مسئول عنوان کرد: روزی که دانشگاه را تحویل گرفتم ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشت و امروز یک ریال خارج از شمول نداشتم و یک سفر خارجی نداشتم از بستگانم کسی استخدام نشد. بنام خودم مقاله ثبت نکردم و اگر بر کسی سخت گیری شد بر اساس قانون بود.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: استان نیاز زیادی دارد مشکل ما بومی و غیر بومی نیست،  باید دید فرد دلسوز و متعهد و کارآمد است یا نه، آنها که قدرت و نفوذی دارند از آن برای توسعه استان استفاده کنند تا گره ای از مشکلات باز شود.

پیمان نامدار مسئولیت مرکز فوریت های پزشکی استان را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز