خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با ایلنا:

نباید از جان مردم برای تسویه حساب های سیاسی استفاده کنیم/ کم کاری مجموعه راه آهن در حادثه قطار قابل قبول نیست

نباید از جان مردم برای تسویه حساب های سیاسی استفاده کنیم/ کم کاری مجموعه راه آهن در حادثه قطار قابل قبول نیست
کد خبر : ۴۳۲۹۲۶

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: نمایندگان مجلس از هیچ تلاشی برای تسکین الام مردم عزیز آذربایجان دریغ نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، سید هادی بهادری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد حادثه قطار تبریز- مشهد گفت:بنده نیز به نوبه خودم این مصیبت وارده را به مردم بزرگ آذربایجان تسلیت عرض می کنم. متاسفانه این حادثه تلخ باعث حزن و اندوه در تمام کشور بخصوص مردم آذربایجان شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از این واقعه دردناک و پیگیری این مسئله توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: از طریق کمیسیون عمران مجلس پیگیر موضوع حادثه قطار تبریر به مشهد به طور جدی هستیم و گزارشی که توسط هیات سه نفر این کمیسیون تهیه شده است روز یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

وی افزود: همچنین روز دوشنبه نیز جلسه ای در کمیته حمل و نقل بابت نظرات کارشناسی که در مورد اتفاقات این حادثه خواهیم داشت و روز سه شنبه هفته آینده در کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه وشهرسازی جمع بندی نهایی در این مورد انجام خواهد شد.

بهادری ادامه داد: بدون شک مهم ترین درخواست مردم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این است که دیگر در کشور شاهد چنین حوادث درناکی کشور نباشیم و قصوری که مجموعه راه آهن کشور مرتکب آن شده است قابل بخشش نیست و موضع بنده در قبال این حادثه در وزارتخانه راه و شهرسازی استعفای معاون و مدیر عامل راه آهن بود.

وی افزود: وزیر راه وشهرسازی بعد از این اتفاق درناک برای مردم آذربایجان با عرض تسلیت ومعذرت خواهی و موافقت با استعفای معاون ومدیرعامل راه آهن بخشی از الام جامعه مردم آذربایجان تاثیر گذاشت.

بهادری همچنین از سیاسی شدن این مسئله بین برخی از خواص سیاسی گفت: دامن زدن به این مسئله و سیاسی کردن این اتفاق تلخ باعث کشمکش های سیاسی می شود. نباید از جان مردم برای تسویه حساب های سیاسی استفاده کنیم،بدون شک بلاتکلیف ماندن یک وزارتخانه در سال های پایانی دولت باعث اتفاقات دیگر در سایر زمینه های اجرایی در این وزارتخانه می شود.

این مقام مسئول درباره انتظارات مردم از نمایندگان مجلس در قبال این حادثه گفت: انتظار مردم از مسئولان نظام و اجرایی کشور این است که دیگر شاهد دقت بیشتر در کارها و عدم تکرار این چنین حوادثی تلخی نباشیم نباشیم.

بهادری در خاتمه سخنان خود ضمن ابراز تسلیت مجدد و پیگیری برای مشخص شدن عوامل این کم کاری صورت گرفته گفت:کم کاری مجموعه راه آهن در این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست، ولی متاسفانه وضعیت امداد نجات برای مصدومین این حادثه نیز در وضعیت بدی قرار داشته است و اتفاق تلخ قطار تبریز و مشهد بدون شک یک موضوع مدیریتی بود که با کم کاری عوامل راه آهن اتفاق افتاده است و نمایندگان مجلس از هیچ تلاشی برای تسکین آلام مردم عزیز آذربایجان دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز