خبرگزاری کار ایران

از فردا در تهران؛

هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی آغاز به کار می‌کند

هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی آغاز به کار می‌کند
کد خبر : ۳۵۲۱۱۳

رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران همزمان با آغاز به کار هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: براساس بررسی های ما دو هزار و 569 زن سرپرست خانوار نمایشگاه این دوره را حمایت می کنند و زیر پوشش برندها هستند .

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، فهیمه فیروزفر با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی اگر هزینه تولید کاهش یابد قیمت محصول نیز کاهش پیدا می‌کند و استقبال شهروندان از خرید بیشتر می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از برندها از ما درخواست کردند به آنها زنان سرپرست خانوار را به عنوان نیروی کار معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین فاکتورها برای حضور برندها کیفیت بالای محصولات و رضایت شهروندان است، گفت: در این دوره از نمایشگاه 10 برند قبلی به دلیل عدم کسب رضایت مشتری حذف و 10 برند جدید جایگزین آن شده‌اند.

فیروزفر ادامه داد: در این دوره با تعامل صورت گرفته با انجمن صنایع پوشاک، هر روز ناظرین انجمن در نمایشگاه حضور یافته و  بر نحوه ارائه کالا نظارت خواهند داشت.

به گفته این مقام مسئول در هشتمین دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی 36 غرفه زنانه ،21 غرفه مردانه، 13 غرفه کودک، 13 صنایع دستی، 2 غرفه کالای حجاب، 2 غرفه کالای خواب و 2 غرفه محصولات چرم فعال هستند . ضمن اینکه محصولات غرفه حجاب با 20 درصد تخفیف ارایه می شود.

فیروزفر در ادامه به رونمایی از شبکه مجازی نمایشگاه زنان و تولید ملی اشاره کرد و گفت: در این سایت تمامی کوثرها و برندها حضور داشته و از طریق این سایت فرصتی را فراهم کردیم تا تمامی برندها نیازهای خود را مطرح کنند و با یکدیگر ارتباط داشته باشند .

به گفته رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در این سایت لینک فروش آنلاین بسیاری از برندها موجود است و شهروندان به آسانی امکان خرید تولیدات ملی را دارند .

هشتمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی از امروزیازدهم اسفندماه کار خود را آغاز کرده و صبح فردا با حضور شهردار تهران به صورت رسمی افتتاح می شود.

این نمایشگاه از تاریخ 11 تا 23 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از ساعت 10 تا 21 می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز