خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراث فرهنگی دزپارت منصوب شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی دزپارت منصوب شد
کد خبر : ۱۵۳۲۰۲۲

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزپارت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، براساس این حکم که از سوی محمدحسین ارسطوزاده صادر شده است، رضا کیانی به عنوان سرپرست دفتر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزپارت منصوب و معرفی شد.

رضا کیانی متولد 1367 در شهرستان ایذه و دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه قزوین است که در سوابق کاری او کارشناس امور شهری، روستایی و شوراهای شهرستان، مسئول ارزیابی عملکرد و بازرسی فرمانداری و مسئول امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری ایذه نیز دیده می شود. 

در بخش دیگری از سوابق رضا کیانی، نمایندگی تام‌الاختیار فرماندار در ستاد خدمات سفر ،کارگروه مهر و میراث شهرستان ایذه ،دبیر شورای توسعه و حمایت اجتماعی از تشکل‌های مردم نهاد، دبیر ستاد هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان ایذه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نماینده تام‌الاختیار فرماندار در کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان ایذه نیز به چشم می خورد. 

به گزارش ایلنا، شهرستان دزپارت در شمال استان خوزستان قرار دارد که به دلیل وجود منابع بیشمار آبی-دریاچه ای، جنگل های طبیعی، تفرجگاه های بکر و روستاهای زیبا از مراکز اصلی گردشگری کشور محسوب می شود و هرساله در ماه های مختلف پذیرای مهمانان بیشماری از سراسر کشور است.
 
روستاهای گردشگری رَکعت، زراس، شیوند، سبزی، حاجی کمال، دریاچه های سدکارون سه و چهار، تنگ قاسمی، کوه گِل، ایل راه عشایری دزپارت، امامزاده شهپیر«ع» پل های قوسی و سد کارون سه در این شهرستان از اصلی ترین مقاصد گردشگری طبیعی-تاریخی و مذهبی محسوب می شوند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز