خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

دوران دفاع مقدس یک مقطع برجسته در تاریخ انقلاب است

دوران دفاع مقدس یک مقطع برجسته در تاریخ انقلاب است
کد خبر : ۱۵۳۲۲۳۳

استاندار لرستان گفت: دوران دفاع مقدس یک مقطع برجسته در تاریخ انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز شنبه سی و یکم شهریور ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی از ماهیت انقلاب اسلامی دفاع کردیم، بیان کرد: استکبار در پس از شکل‌گیری انقلاب به اشکال مختلف سعی در ایجاد تشتت در کشور داشته و دارد.

وی با اشاره اینکه ارزش های دوران جنگ تحمیلی باید برای نسل جوان تبیین شود، گفت: ابرقدرت‌های دنیا امروز به قدرت نظامی ایران باور دارند. 

استاندار لرستان گفت : اگر ایران امروز کشور مقتدر منطقه است، به‌ برکت خون شهیدان بوده و استکبار به توانمندی ملت ایران اعتراف کرده‌است.

شفقت تأکید کرد: این دوران جزو نقاط باشکوه و باعظمت تاریخ ایران است که باید آن را شناخت و تبیین کرد.

وی با بیان اینکه جوانان باید بدانند دنیا به اقتدار، علم و ایمان مردم ایران اعتراف دارد، گفت: ابرقدرت های شرق و غرب فهمیده‌ اند که نمی‌توانند نسبت به ایران اسلامی کج‌اندیشی کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل صدام و تمام دنیا ایستادگی کرد، ادامه داد: سپاه، بسیج، ارتش و تمام نیروهای مسلح به‌ فرماندهی امام راحل به میدان آمدند و این رزم را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه مسجد پایگاه پشتیبانی جنگ بود و تداوم انقلاب با محوریت مسجد ادامه یافت ، گفت: مردم در مساجد کمک‌های مردمی را برای ارسال به جبهه‌های نبرد جمع‌آوری می‌کردند و جوانان باید بدانند صدام جنگ را با چراغ سبز آمریکا و حمایت مستکبران آغاز کرد.

شفقت با بیان اینکه جنگ تحمیلی با هدف ضربه به تمامیت ایران اسلامی و از بین‌بردن کشور شکل گرفت، بیان کرد: انقلاب اقدام بزرگی بود که با پیوند مردم، امام راحل و اعتقاد به خدامحوری به‌وجود آمد.

وی با بیان اینکه سران رژیم بعث دست‌نشانده استکبار و آمریکا بودند، عنوان کرد: دفاع مقدس دستاوردهای بسیار زیادی برای انقلاب داشته‌است و جنگ باعث صدور انقلاب اسلامی شد.

شفقت با تأکید بر اینکه جنگ تحمیلی پرده دروغ و تزویر استکبار را به‌نمایش گذاشت، گفت: دفاع مقدس باعث شد ریشه انقلاب اسلامی مستحکم‌تر و دوست و دشمن خود را بهتر بشناسیم.

وی گفت: جنگ تحمیلی به ما کمک کرد تا خودمان را باور کنیم و اعلام توانایی یکی از اثرات دفاع مقدس است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارتش ایران نیروی قدرتمند منطقه و دارای بهترین نیروی انسانی است، گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی جزو مقتدرترین نیروهای مسلح منطقه هستند.

شفقت ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای دیگر دفاع مقدس ، تعامل بین نیروهای مسلح و مردم بود و اثر این تعامل را اکنون در بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی می‌توان دید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز