خبرگزاری کار ایران

 فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه خبرداد:

کلاهبردار اپلیکیشن دیوار در دام پلیس فتای شاهین‌شهر افتاد

کلاهبردار اپلیکیشن دیوار در دام پلیس فتای شاهین‌شهر افتاد
کد خبر : ۱۵۴۷۹۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: کلاهبردار اپلیکیشن دیوار در دام پلیس فتای شهرستان شاهین‌شهر و میمه افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان از فردی ناشناس که اقدام به کلاهبرداری از وی با درج آگهی دروغین در سایت و اپلیکیشن و واسطه‌گر دیوار کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فرد شاکی در سایت واسطه‌گر دیوار آگهی فروش ظروف قیمتی و عتیقه با قیمتی بسیار مناسب را مشاهده و پس از تماس با فرد آگهی‌دهنده به پیشنهاد او مبلغی را به‌عنوان بیعانه به‌حساب اعلامی وی واریز که پس از پرداخت وجه این فرد دیگر پاسخگوی تلفن همراه خود نبوده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: دراین‌رابطه با اقدامات تخصصی پلیس، هویت اصلی فرد کلاهبردار مشخص و متهم پس از هماهنگی قضایی دستگیر و مشخص شد این کلاهبردار با این روش از چند شهروند دیگر نیز کلاهبرداری کرده بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 ۴ سوداگر مواد مخدر صنعتی در محله گلدیس شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ کیان مهر ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ گلدیس با اشراف اطلاعاتی خود منزلی را که در این محل پاتوق مصرف و توزیع مواد مخدر صنعتی شده بود و به دلیل رفت‌وآمد معتادان آسایش سایر همسایگان را سلب کرده بود شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین‌شهر، در عملیاتی غافلگیرانه با ورود به این پاتوق ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ چندین گرم مواد مخدر صنعتی را که در پک‌های کوچک بسته‌بندی و آماده فروش بودند کشف کردند.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص توزیع‌کنندگان مواد افیونی و پاتوق‌های مصرف مواد مخدر با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز