خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در مناطق یازده گانه شیراز

اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در مناطق یازده گانه شیراز
کد خبر : ۱۵۴۳۹۷۷

رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در سطح مناطق یازده گانه شیراز خبر داد و گفت: در این هفته مسابقات فوتبال خیابانی در ۲۰ محله شهر شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، یحیی زارع از برگزاری برنامه های شاخص هفته تربیت بدنی در سطح مناطق یازده گانه شهر شیراز خبرداد و اظهار کرد: ویژه برنامه های هغته تربیت بدنی از سوی اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان و با همکاری شهرداری های مناطق و هیات های ورزشی از روز پنج شنبه ۲۶مهر ماه با شش عنوان برگزار می شود.

وی در تشریح این برنامه ها افزود: در روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه دو جشنواره برگزار می شود که اولین جشنواره با عنوان بازی های کودکان از ساعت ۱۷ در محل باغ جنت اجرا می شود و دومین رویداد، جشنواره ورزشی محلات شیراز است که در محل پارک لاله بلوار فدک برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: در هفته تربیت بدنی پیاده روی بزرگ خانوادگی و جشنواره ورزشی همراه با اهدا جوایز ارزنده در روز جمعه از ساعت ۶:۳۰ صبح در محل باغ جنت برگزار می شود. 

زارع همچنین به گردهمایی مربیان ورزش در هفته تربیت بدنی اشاره و خاطر نشان کرد: در این هفته  گردهمایی مربیان ورزش در قالب یک برنامه صبحگاهی در محل باغ خانواده امیرکبیر در روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۷ صبح برگزار خواهد شد. 

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در ۲۰ محله شهر شیراز دیگر برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی است.

رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در پایان اظهار کرد: شهرداری شیراز میزبان مسابقات فوتسال کارگران کشور بود که پس از انجام بازی ها، شهرداری شیراز موفق به راهیابی به مرحله نهایی مسابقات شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز