خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

محیط زیست مساله اول گیلان است

محیط زیست مساله اول گیلان است
کد خبر : ۱۵۳۸۵۲۵

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه احیای تالاب انزلی نیازمند عزم ملی است، گفت: محیط زیست اولین مساله گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار گیلان در رشت با اشاره به توفیقات و دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ و دیگر اقدامات اظهار کرد: انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف در اساس مبانی و اصول دارای راهبرد است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه راهبردهای اصول و مبانی اسلامی استوار است، گفت: راهبردهای اصول و مبانی اصیل و اندیشه اسلامی موجب قوام بخشی انقلاب شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به رویکرد خدمت دولت چهاردهم بیان کرد: دولت چهاردهم در راستای خدمت به مردم قدم بر می‌دارند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه زیرساختی دولت سیزدهم افزود: استمرار راه دولت سیزدهم از سوی دولت چهاردهم مورد تاکید است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مختلف است، گفت: گیلان دارای نیروهای توانمند و کارآمدی است که باید کشف و بهره گیری شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه همیشه نباید از کاستی‌ها و سیاهی‌ها بگوییم، اضافه کرد: خدمات و دستاوردها انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف باید تبیین شود

وی اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات در گیلان افزود: در ادوار مختلف در تراز مردم گیلان کم کاری شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اولویت بندی مشکلات اضافه کرد: اولویت بندی در حل مشکلات در گیلان بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه محیط زیست اولین مساله گیلان است، گفت: بیش از ۴ دهه به مساله زیست محیطی و پسماند توجه نشده است.

وی با بیان اینکه احیای تالاب انزلی نیازمند عزم ملی است، افزود: وضعیت نامطلوب دو رودخانه آلوده رشت و پسماند گیلان زندگی را برای مردم تلخ کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی دغدغه‌های مردم این استان بیان کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی، فعال سازی شرکت‌های نیمه فعال، ایجاد شغل و همچنین حل مساله آب روستایی و چالش برق بخشی از دغدغه‌های مردم گیلان است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم ایجاد وفاق ملی در کشور و گیلان اضافه کرد: افراد برای چیزهای پیش و پا افتاد نباید به هم بتازند و برای توسعه استان به وفاق برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز