خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر صدرا مصوب شد؛

شهرداری صدرا مکلف به راهبری، مدیریت و نظارت بر اجرای همه مراحل برون سپاری شد

شهرداری صدرا مکلف به راهبری، مدیریت و نظارت بر اجرای همه مراحل برون سپاری شد
کد خبر : ۱۵۳۷۷۸۸

دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر صدرا با حضور اعضای و شهردار صدرا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه آیین نامه اصلاحی برون سپاری و وصول مطالبـات شـهرداری بررسی و به استناد بند 14 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با در نظر گرفتن صرفه و صلاح و رعایت مقررات آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری، با نظر اکثریت اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت.

براین اساس شهرداری صدرا مکلف شد به منظور  نسبت «کمیته راهبری و نظارت بر برون سپاری» اقدام کند. این کمیته  با رعایت شرایط ذکر شده در آیین نامه نسبت به برون‌سپاری مطالبات و مطالبات معوقه شهرداری به استثنای عوارض نوسازی، جرائم کمیسیون ماده 100، مبالغ مندرج در در آراء کمیسیون 77و عوارض شغلی صاحبان حرف، پیشه، مشاغل  خدماتی و عوارض خودرو اقدام خواهد کرد.

همچنین لایحه اصلاح ردیف های اعتباری بودجه مصوب سال 1403 به منظور اجرای کانال دفع آبهای سطحی بلوار حافظ بررسی و با نظر اکثریت اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت.

براساس ماده واحده این مصوبه به شهرداری صدرا اجازه داده می شود به منظور تامین اعتبار جهت برگزاری مناقصه اجرای کانال دفع آبهای سطحی بلوار حافظ مبلغ 4میلیارد و 300میلیون تومان از ردیف اعتباری شهربازی کسر و ردیف اعتباری با عنوان احداث کانال دفع آبهای سطحی به همین میزان ایجاد کند، لازم به ذکر است اصلاح ردیف های اعتباری قید شده در این مصوبه در لایحه اصلاح بودجه سال 1403 لحاظ می گردد. 

در ادامه لایحه انعقاد قرارداد در قالب ترک تشریفات با دانشگاه آزاد اسلامی شیراز جهت طراحی و برآورد   10 عدد پارک در سطح شهر صدرا  بررسی و تصویب شد و  اعضا ضمن مخالفت با واگذاری طراحی به دانشگاه، برای بررسی بیشتر این لایحه را به دو کمیسیون خدمات شهری و شهرسازی ارجاع دادند.

در این جلسه لایحه شهرداری صدرا به منظور ایجاد فرهنگسرای قرآن در شهر صدرا برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر صدرا ارجاع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز