خبرگزاری کار ایران

آذربایجان‌غربی از استان‌های نمونه در ورزش ناشنوایان کشور است

آذربایجان‌غربی از استان‌های نمونه در ورزش ناشنوایان کشور است
کد خبر : ۱۵۳۴۱۵۳

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور گفت: آذربایجان‌غربی از استان‌های نمونه ورزش ناشنوایان کشور است.

به گزلرش خبرنگار ایلنا، مجمع سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با حضور  مصطفی نکو لعل آزاد رییس فدراسیون، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علیرضا بسیح دبیرکل فدراسیون ورزش های ناشنوایان، عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان و اعضای مجمع برگزار شد.

عبدالسلام معروفی، رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی همه عوامل هیات و مجموعه اداره کل و فدراسیون و با اشاره به افتخارات قهرمانان، پیگیری برای اتمام و تجهیزسالن، میزبانی اردوهای تیم های ملی، اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشوری، کسب عناوین و مدال های رنگین و غیره خواستار حمایت جدی مسوولان از ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا شد.

سجاد بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در این مجمع با تمجید از اقدامات و تلاش‌های ارزنده  « عبدالسلام معروفی» رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اظهار کرد: درخشش ورزشکاران و اعزام آنها به مسابقات مختلف و میزبانی از مسابقات و اردوها و حمایت از جامعه ورزش ناشنوایان نشان از درایت و مدیریت رییس این هیات دارد و امیدواریم این روند ادامه یابد.

بیرامی گفت: احداث سالن تخصصی ورزشی ناشنوایان در ارومیه برای حمایت از ورزش اقشار عزیز انجام گرفت و انتظار داریم پایگاه خوبی برای استعدادیابی و جامعه ورزش این قشر باشد.

وی افزود: حمایت از ورزشکاران بخصوص ناشنوایان هیچ محدودیتی نداریم و ورزشکاران نباید دغدغه دیگری جز تمرین و درخشش داشته باشند زیرا این مهم وظیفه و مسئولیت اجتماعی ماست.

مصطفی نکو لعل آزاد،رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور نیز با تاکید بر اینکه رئیس هیات آذربایجان غربی یکی از مدیران موفق و توانمند و متخصص حوزه ورزش جامعه هدف است، گفت: آذربایجان‌غربی بعد از استان البرز دومین سالن تخصصی برای ورزش ناشنوایان به بهره برداری رسانده که کار بزرگی است و با تلاش مجموعه مدیریتی هیات در استان به سرانجام رسیده و امیدواریم برای سایر استان‌ها نیز الگو شود.

 نکو لعل آزاد با اشاره به اینکه، آذربایجان‌غربی در زیرساخت ورزش ناشنوایان ، استان نمونه کشور است، اظهار کرد: در ورزش قهرمانی و همگانی این استان از افتخارات کشور است و امیدواریم شاهد فعال شدن هیات ورزشی ناشنوایان در تمام شهرستان‌های استان باشیم.

وی اضافه کرد: تشکیل شورای راهبردی یکی از نیازهای مهم هیات‌های استانی است که در جهت تامین مالی و بهبود شرایط اقتصادی هیات و ورزشکاران تلاش کند.

وی اظهار کرد: بازی‌های آسیایی ناشنوایان قرار بود در ۱۵ رشته آقایان و ۹ رشته بانوان در ایران در مهرماه برگزار شود که هیچ کشوری برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی نکرد و در نهایت رقابت‌ها به تعویق و تصمیم به انتقال میزبانی در آذرماه به مالزی شد و ما برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی خواهیم کرد و المپیک ۲۰۲۵ نیز آذرماه سال آینده برگزار خواهدشد و تلاش خواهیم کرد ورزش کشور در هر دو رقابت درخشش داشته باشد.

در پایان جلسه ضمن تایید و تصویب عملکرد و اقدامات سال ١۴٠٢ هیات توسط اعضای مجمع، از سوی ریاست فدراسیون از تلاش ها و زحمات سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی و همچنین از سوی هیات استانی از ورزشکاران قهرمان و موفق مدال آور اخیر ورزش ناشنوایان استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز