خبرگزاری کار ایران

مشترک خوش مصرف ارومیه خودروی «۲۰۷» جایزه گرفت

مشترک خوش مصرف ارومیه خودروی «۲۰۷» جایزه گرفت
کد خبر : ۱۵۰۹۲۳۶

در نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» وزارت نیرو در سطح استان‌های کشور؛ مشترک برق خوش مصرف ارومیه ای جایزه خوروی «۲۰۷» خود را امروز پنج شنبه از دست مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طاهر مهر کیا،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در  مراسم اهدای خودروی جایزه؛ با اشاره به تدبیر وزارت نیرو برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق؛ گفت: در این راستا هر ماه در فصل تابستان  قرعه کشی خودرو، جوایز نقدی ۱۰۰ و ۱۰ میلیون تومانی و غیر نقدی مانند لوازم برقی و خانگی برگزار می شود‌.

کیا مهربا بیان اینکه استان آذربایجان غربی، دومین استان کشور است که قرعه کشی خودرو در پویش با انرژی را تحویل مشترک‌خوش مصرف می‌کند از مشترکان خواست در پویش "با انرژی" با مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* و یا با تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ ثبت نام و از جوایز آن بهره مند شوند.

وی همچنین به رایگان شدن قبض برق مشترکان خوش مصرف علاوه بر اهدای جوایز تعیین شده وزارت نیرو اشاره کرد و از همه مشترکان خواست در راستای کمک به ناترازی مصرف برق بهینه و درست مصرف کردن را در دستور کار خود قرار دهند.

با تعویض لوازم برقی و لامپ های پرمصرف،مصرف انرژی را کاهش دادیم

مهدی ملا علی عباسیان مشترک خوش مصرف ارومیه ای که پدر سه فرزند دختر است در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از ۱۵ اردیبهشت ماه با دیدن تبلیغات پویش "با انرژی" در تلویزیون به توصیه های مصرف بهینه برق عمل کردیم و موفق شدیم که مصرف برق منزل مان را نسبت به گذشته کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه همسرش بیشتر در مصرف بهینه برق کمک کرده است، افزود: با تعویض وسایل برقی پرمصرف منزل و لامپ ها اقدام به کاهش مصرف برق خود کردیم.

وی افزود: همسرم در ساعت اوج مصرف از وسایل برقی پر مصرف استفاده نمی کند و برای روشنایی منزل از لامپ های کم مصرف استفاده می کند.

ملا علی عباسیان،در ادامه با بیان اینکه اصلا باور نمیکردم بنده خودرو شده ام گفت: صرفا در جهت رعایت الگوی مصرف و کمک به کاهش مصرف برق در کشور اقدام به رعایت برخی نکات کرده بودم زیرا معتقدم همه باید دست در دست هم دهیم و درست مصرف کردن انرژی را یاد بگیریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز