خبرگزاری کار ایران

تامین امنیت کامل انتخابات در استان اصفهان

تامین امنیت کامل انتخابات در استان اصفهان
کد خبر : ۱۵۰۱۵۵۴

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مشارکت مردم در انتخابات به منزله حراست و پاسداری از خون شهدا و مکمل و تداوم بخش کار آنها در صیانت از نظام اسلامی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور پس از انداختن رای خود در صندوق مستقر در گلستان شهدای اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: شهدا جان خود را برای حفظ و استمرار نظام اسلامی فدا کردند و امروز مردم ما هم وظیفه دارند که با حضور منسجم و پرشور خود در پای صندوق‌های رای از این میراث عظیم الهی که خونبهای هزاران شهید گلگون کفن است، حفاظت و پاسداری کنند.

وی اظهار داشت: امروز یک روز مهم و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران است و آنها بایستی باردیگر با حضور پرشور و حداکثری خود به دنیا نشان دهند که پای نظام و ارزش های آن ایستاده و اجازه دخالت به بیگانگان را نمی‌دهند.

رئیس پلیس اصفهان با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید کردند مشارکت حداکثری مردم باعث اقتدار، عزت و آبروی نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: هر کس که اسلام، جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارد باید این علاقه و دوست داشتن را با حضور خود در انتخابات نشان دهد.

وی تصریح کرد: بطور مسلم، مشارکت پرشور مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا می شود و این اقتدار نیز برای کشور ما امنیت پایدار را به ارمغان می آورد.

سردار علینقیان‌پور در ادامه به آمادگی کامل کارکنان انتظامی برای حضور مقتدرانه در ماموریت تامین امنیت مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اصفهان و تمهیدات ترافیکی، انتظامی و امنیتی در حاشیه حوزه‌های رأی‌گیری و مسیرهای جابه‌جایی صندوق‌های رای اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که دور نخست انتخابات ریاست جمهوری، با تلاش و همکاری مجموعه انتظامی و بسیجیان در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچ مشکل خاصی در سراسر استان برگزار شد در مرحله دوم هم ماموران پلیس و سایر نیروهای تامین‌کننده امنیت با همان روحیه و انگیزه بالایی که در مرحله اول داشتند ایفای نقش می‌کنند و با اقتدار کامل وظیفه حفاظت از صندوق های رای را بر عهده خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم دعوت کردکه برای توسعه، آبادانی، عزت و اقتدار کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مطمئن باشند که حضور آنان در پیشرفت کشور تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز