خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

رای ملت دشمن را ناامید می‌کند+فیلم

رای ملت دشمن را ناامید می‌کند+فیلم
کد خبر : ۱۴۹۸۷۲۸

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده بیان کرد: به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم که با حضور در انتخابات حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد. و عهد خود را با شهدا، امام شهدا، امان انقلاب و نظام خود به جای می‌آورند و ایران قوی را معنا دهند.

او اضافه کرد: انتخابات امسال از شرایط خاصی برخوردار است و مردم ما در شرایط مختلف و زمان‌های گوناگون درک خاص خود را دارند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ زمانی که صدام مردم را به بمباران نماز جمعه تهدید می‌کرد، مردم با حضور پرشور خود به دشمن نشان می‌دادند که پای کشور خود هستند. امروز نیز چنین است. مردم با حضور در پای صندوق های رای نشان خواهند داد که چگونه به کشور و نظام خود وفادار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به دشمنان نظام گفت: با رای ملت دشمن ناامید خواهد شد و مشارکت مردم می‌تواند توطئه‌های معاندین را باطل کند. عبادی اضافه کرد: بهترین جایی که مردم می‌توانند به مطالبات و خواسته‌های خود دست یابند، انتخابات است. این مجال بهترین فرصت است تا نامزد اصلح خود را انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد: همه می‌دانیم که مشکلات اقتصادی وجود دارد. اینجاست که مردم با مشارکت در انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت خود و مملکت سهیم باشند.

وی اشاره کرد: عدم حضور در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند.

عبادی اشاره داشت: در نظام ما مردم سالاری نمود عینی دارد. امروز نمی‌توان گفت چه کسی رئیس جمهور خواهد شد. و هرآنچه از صندوق بیرون بیاید همان خواهد بود و رای مردم تعیین کننده است.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز خواهش می‌کنم به موقع در پای صندوق‌های رای حضور یابند که در کار خیر شتاب باید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز