خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد؛

دستگیری عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در چابکسر

دستگیری عاملان تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در چابکسر
کد خبر : ۱۱۸۰۹۷۹

فرمانده انتظامی رودسر گفت: عاملان تیراندازی به یک واحد تجاری و ایجاد رعب و وحشت در بخش چابکسر شهرستان رودسر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از رودسر، سرهنگ سیدجلال الدین جوانمردی بیان کرد: مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد با عاملان ایجاد مزاحمت در سطح جامعه همواره در سرلوحه امور نیروی انتظامی قرار دارد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک واحد تجاری در بخش چابکسر و به دنبال آن تخریب شیشه قهوه‌خانه و وسایل موجود در آن توسط سرنشینان خودروهای پژو پارس و ۲۰۶، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه پلیس با تلاش فراوان و استفاده از شیوه‌های پلیسی در اقداماتی پیچیده متهمان را شناسایی کرد، اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه متهمان ۳۶ و ۳۷ ساله که از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار شهرستان نیز هستند در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی رودسر منتقل شدند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات دو متهم سابقه‌دار ۲۵ و ۳۰ ساله نیز در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند ولی پس از مواجهه با شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف کردند، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع مقام قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی رودسر از همکاری مردم و مساعدت مسئولان دستگاه قضائی، به آن دسته از اراذل و اوباشی که سعی دارند با برهم زدن امنیت و آسایش مردم با زور و قلدری و استفاده از سلاح یا تجهیزات دیگر به اهداف شوم خودشان برسند، هشدار داد و گفت: پلیس با هرگونه رفتار ناهنجار و مخل امنیت شهروندان به صورت جدی و بدون اغماض، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز