خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان در بندر خمیر :

بیشترین سرمایه‌گذاری‌های بزرگ کشور، در هرمزگان به اجرا در می‌آید/ استفاده بیشتر از نیروهای بومی در مناصب مدیریتی استان

بیشترین سرمایه‌گذاری‌های بزرگ کشور، در هرمزگان به اجرا در می‌آید/ استفاده بیشتر از نیروهای بومی در مناصب مدیریتی استان
کد خبر : ۱۰۳۴۱۵۴

استاندار هرمزگان گفت: با وجود تحریم ها و شیوع بیماری کرونا، عمران و توسعه و پیشرفت در سراسر کشور از جمله هرمزگان با قوت در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در مراسم بهره‌برداری از آب شیرین کن شرکت سیمان هرمزگان در شهرستان بندرخمیر ، عنوان کرد: تنها در استان هرمزگان در دهه فجر امسال تعداد 1019 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد .

استاندار هرمزگان افزود: بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری های بزرگی که در هرمزگان شکل گرفته، برکات بسیاری را برای این استان به همراه داشته است، از جمله اینکه بخشی از درآمدهای این بنگاه‌ها در قالب ارزش افزوده بین شهرداری ها و دهیاری های استان توزیع می‌شود که این امر باعث تغییر و تحول در شهرها و روستاهای استان شده است.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانجات و واحدهای جدید معدنی در هرمزگان، گفت: شهرستان بندرخمیر نیز از معادن گچ و سیمان برخوردار است و همچنین با توجه به نیازها، باید کارخانه سیمان هرمزگان در این شهرستان توسعه یابد و یا اینکه کارخانه جدید سیمان در این شهرستان راه‌اندازی شود.

استاندار هرمزگان به ایفای مسئولیت های اجتماعی توسط بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی توسط پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس در حال احداث است و همچنین ۱۰۰ مدرسه توسط بنگاه های اقتصادی در هرمزگان ساخته می‌شود.

همتی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه زیرساخت‌های استان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در هرمزگان راه‌اندازی شده که پروژه استفاده از پساب تصفیه شده بندرعباس در صنایع را اجرایی می‌کند و علاوه بر آن پیگیر تشکیل شرکت فرهنگی، ورزشی با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در هرمزگان هستیم تا به لحاظ زیرساختی پشتیبانی مناسب را از ورزش هرمزگان داشته باشد و به پشتوانه این صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بتوانیم زمینه بروز و پرورش استعدادهای رشته‌های مختلف ورزشی در هرمزگان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان به لحاظ نیروی انسانی نیز از وضعیت خوبی برخوردار است، اضافه کرد: از بنگاه‌های اقتصادی و صنایع فعال در هرمزگان می خواهیم تا هرچه بیشتر در مناصب مدیریتی و هیئت مدیره های خود از نیروهای توانمند بومی استان که دلسوزانه کار و فعالیت خود را انجام می دهند، استفاده کنند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ کشور، در هرمزگان در حال شکل گیری و اجراست و این استان پذیرای سرمایه‌گذاران است و در حال حاضر نیز نرخ مشارکت اقتصادی در هرمزگان بیش از ۵۰ درصد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز