در استان البرز اجرا شد؛
طرح هر کارگزار یک روابطعمومی برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز طرح هر کارگزار یک روابط عمومی را با محوریت فعالیت کارگزاران در حوزه تبلیغات و بازاریابی ابلاغ کرد.
به گزارش ایلنا از البرز، بشیری با اشاره به نقش روابط عمومی در سازمان گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی صندوق با ذینفعان آن نقش بسزایی در اطلاع رسانی و ارائه خدمات مطلوب ایفا می کند.
وی ادامه داد: کارگزارانصندوق به عنوان بازوان اجراییاین مجموعه، بیشترین تعامل را با ذینعان صندوق بیمه دارند و باید علاوه بر ارایه خدمات به مخاطبین، یک تصویر مطلوب از صندوق در ذهن آنها ایجاد کنند.
بشیری اظهار داشت: در استان البرز برای ایجاد وحدت رویه و یکسان سازی نحوه فعالیت کارگزاران طرح هر کارگزار یک روابطعمومی اجرا میشود که در اینطرح محوریت فعالیت کارگزاران در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشخص می شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر در استان البرز با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا در پایان گفت: در این طرح استفاده از بسترهای ارتباطی غیرحضوری، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی امن تأکید شده است.
در استان البرز 20 کارگزاری وظیفه ارائه خدمات بیمه اجتماعی (شامل بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری بازماندگان) را برای کشاورزان، روستائیان و عشایر، زنان خانه دار روستایی و عشایری، ساکنین شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت، شاغلین فصلی، رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری،شاغیلین مشاغل خانگی، قالیبافان و مشاغل مرتبط با آن، شاغلین صنایع دستی و هنرهای سنتی، اعضای نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی و... را برعهده دارند.