خبرگزاری کار ایران

همت یک گروه جهادی گره‌گشای زندگی چهار نفر زندانی شد

همت یک گروه جهادی گره‌گشای زندگی چهار نفر زندانی شد
کد خبر : ۱۵۲۰۳۳۸

با همت گروه جهادی شهید قنبر ثامنی که بیشتر اعضای آن را پزشکان تشکیل می‌دهند، چهار نفر زندانی نیازمند و بدهکار جرایم غیرعمد آزاد شده، به کانون خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، در آستانه اربعین حسینی با همت گروه جهادی شهید قنبر ثامنی و واریز دویست میلیون تومان، بدهی چهار نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد پرداخت شد.

همچنین بیشتر اعضای این گروه جهادی، پزشکان، کادر درمان و کارکنان نظام پزشکی منطقه ۱۶ تهران هستند که در مناسبت‌های مختلف با حضور در عرصه ایثار و نوع‌دوستی، موجبات گره‌گشایی از زندگی نیازمندان را فراهم می‌کنند.

بنا به این خبر، اولین زندانی آزاد شده نگار ه. معمار و طراح داخلی ساختمان بود که در دوران کرونا و رکود اقتصادی گرفتار بدهی و چک برگشتی شد. دومین زندانی کلثوم ش. خانه‌دار و مادر دو فرزند پس از خرید طلا برای ازدواج پسرش و هدیه عروس دچار مشکلات مالی شده، موفق به پرداخت بدهی خود نگردید.

سومین زندانی که گروه جهادی شهید قنبر ثامنی بدهی وی را پرداخت کردند، پدری ۶۸ساله بود که به علت بیکاری و مشکلات معیشتی از شخصی هشت میلیون تومان قرض گرفته بود ولی موفق به بازگرداندن آن نشده و در نهایت با شکایت شاکی و خسارت تأخیر و تأدیه زندانی شده و چهارمین نفر عبدالحسین ف. کارمند خدماتی، پدر دو فرزند و مستأجر در حوالی شهریار بود که برای تهیه جهیزیه دخترش و ازدواج وی مبلغ ۱۶۰میلیون تومان بدهی داشته، در ندامتگاه تهران بزرگ تحمل حبس می‌کرد.

این خبر می‌افزاید: با واریز مبلغ دویست میلیون تومان، بدهی چهار نفر زندانی نیازمند و بدهکار جرایم غیرعمد پرداخت شده، خبر آزادی خود را در آستانه اربعین حسینی دریافت کرده، به کانون خانواده‌هایشان بازگشتند.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز