خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت اعلام کرد:

پرداخت وام بدون ضامن به ۲۸ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران/ افزایش حقوق قراردادی‌ها به‌زودی اعمال می‌شود

پرداخت وام بدون ضامن به ۲۸ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران/ افزایش حقوق قراردادی‌ها به‌زودی اعمال می‌شود
کد خبر : ۱۴۰۲۴۹۱

معاون شهردار پایتخت از پرداخت وام کم‌بهره و بدون ضامن به ۲۸ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران خبر داد و گفت: به‌زودی افزایش حقوق کارکنان قراردادی را اعمال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در جریان برگزاری یکصد و هشتادمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما نسبت به معیشت و جبران خدمت کارکنان بی تفاوت نبوده‌ایم و می‌دانیم همکاران ما مشکلات معیشتی دارند، ولی تاکید کردیم که در کمتر از هشت ماه به همه کارکنان وام کم‌بهره و بدون ضامن بدهند که ۲۸ هزار نفر از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری، زمینه ارتقای وضعیت کارکنان در شهرداری تهران فراهم شد و جشن ۶ هزار نفری ارتقای کارکنان را برگزار کردیم که این به معنای افزایش حقوق است و به‌زودی افزایش حقوق کارکنان قراردادی را اعمال خواهیم کرد.

باقری با بیان این که نباید به سمتی برویم که این‌طور احساس شود که عده‌ای دلسوز کارکنان شهرداری هستند و عده‌ای دیگر خیر، اظهار داشت: ما اثبات کردیم که به دنبال جبران خدمت و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری هستیم. چند روز پیش کلنگ‌زنی مسکن آتش‌نشانان انجام شد و برای حل مشکل مسکن سایر پرسنل نیز سه جلسه با حضور شهردار تهران برگزار شده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: دولت در سال گذشته ابلاغیه‌ای به ما داد و ما در اجرای آن پیشتاز بودیم و امسال احکام افزایش حقوق در فروردین‌ماه صادر شد. در حال حاضر دیوان عدالت اداری بخشنامه دولت درباره ترمیم حقوق و مزایا را ابطال کرده است و ما از آن تفسیری داشتیم و زیرساخت‌ها را ایجاد کردیم و اگر بخواهیم یک ساعت دیگر می‌توانیم آن را اجرایی کنیم.

باقری با تاکید بر این که ما تمام اقدامات را براساس بخشنامه‌های دولتی انجام داده‌ایم، گفت: ما اگر بخواهیم ترمیم حقوق را انجام بدهیم، می‌توانیم در پایان این ماه این افزایش را اعمال کنیم. دولت هنوز ابلاغیه نداده و نسبت به رای دیوان تفسیر دیگری دارد. ما زیرساخت‌ها را فراهم کردیم و به محض این که ابلاغیه صادر شود، اقدام خواهیم کرد. شهردار تهران نیز تاکید کرده است که این موضوع را حتما از دولت پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فقط یکی از شهرداری‌های کشور اقدام به ترمیم حقوق کرده بود که براساس حکم سازمان بازرسی باید این مبلغ را بازگرداند‌. ما تا زمان پرداخت حقوق صبر می‌کنیم و با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورا این ترمیم را در موعد مقرر انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز