خبرگزاری کار ایران

ثبت بیش از ۱۶۰ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ثبت بیش از ۱۶۰ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد
کد خبر : ۱۵۰۰۰۲۲

تماس‌های تلفنی مزاحم با اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ امسال بیش از ۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار تماس‌های مزاحمی و نامرتبط در ۳ ماهه نخست  پارسال  ۱۴۹ هزارو ۷ تماس بوده که  امسال با ۷.۵  درصد افزایش  به ۱۶۰ هزارو ۱۰۵ تماس  افزایش یافته است.

 علی یزدانی با بیان اینکه در ۳ ماهه نخست امسال ۳۲۵ هزارو ۳۴۰   تماس مردمی با اورژانس ١١۵ مشهد برقرار شده که ۶۹ هزارو ۷۰۷ تماس  آن مشاوره‌ای بوده و ۹۵ هزارو ۵۲۸ مورد منجر به مأموریت شده و بقیه مزاحمتی و نا مرتبط بوده است.وی ادامه داد: این در حالی است که در این بازه زمانی  پارسال  بیش از ۲۹ هزارو ۸۰۰ تماس مردمی با اورژانس ١١۵ مشهد برقرار شده که در مقایسه با  مدت مشابه  پارسال حدود ۹ درصد افزایش داشته است.  

 رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت از این  تعداد  تماس بیش از ۵۸ هزار آن مشاوره‌ای بوده و بیش از ۹۱ هزارو ۶۰۰ مورد آن منجر به ماموریت شده  و بقیه مزاحمتی و  نامرتبط بوده است.دکتر یزدانی  افزود:در مأموریت‌های انجام شده در این بازه زمانی به ۸۵ هزارو ۴۴  مصدوم (انتقال به بیمارستان و درمان در محل) و بیمار خدمات اورژانسی ارائه شده است.

وی با بیان این که در این مدت ۱۵ درصد از مأموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده که این حوادث منجر به ۶۴ فوتی، دو هزارو ۵۰۱ مورد درمان در محل و انتقال ۱۲ هزارو ۴۷۷  مصدوم به بیمارستان شده است.رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار حوادث ترافیکی امسال در مقایسه با پارسال ۶ درصد کاهش یافته است.

 یزدانی  افزود: در  ۳ ماه نخست امسال در مجموع ۸۶ هزارو ۳۴۳ حادثه غیرترافیکی در مناطق زیرپوشش دانشگاه  علوم پزشکی مشهد روی داده که منجر به هزارو   ۴۱۷ فوتی،   ۲۹ هزار و ۵۶۰  درمان سرپایی و انتقال بیش از ۴۰ هزار  مصدوم یا بیمار به بیمارستان شده و آمار  حوادث غیر ترافیکی امسال  در مقایسه با پارسال ۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز