خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

بعد از انقلاب در شاخص‌های سلامت رشد قابل توجه داشته‌ایم

بعد از انقلاب در شاخص‌های سلامت رشد قابل توجه داشته‌ایم
کد خبر : ۱۲۰۷۳۳۹

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای قانون باید با اخلاق‌ مداری همراه باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اظهار کرد: با شناخت و بررسی که از حوزه‌ های مدیریتی در استان هرمزگان داشته‌ ایم، شاهد هستیم که مصادیق ارزشمند کار جمعی و اجتماعی در این استان ایجاد شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، اخلاق‌ مداری را رکن رکین خدمت به مردم برشمرد و افزود: نرمش و کُرنش و اخلاق ‌مداری در کنار قاطعیت و اجرای قانون با روی گشاده و بیان لیّن باید الگوی کار مدیران باشد و نگاه اول در مشتری مداری به مشتریان داخل سیستم (همکاران و کارکنان) باشد.

وی بر مدیریت هوشمندانه و حکیمانه تأکید کرده و گفت: بعد از انقلاب اسلامی، چند شاخص برجسته در کشور رشد قابل‌ توجهی داشته ‌اند که حوزه سلامت یکی از آن شاخص‌ ها است و توسعه این حوزه موجب مباهات و افتخار ماست که علیرغم همه تحریم‌ ها و محدودیت ها در جایگاهی مطلوب قرار گرفته است.

رحیمی ادامه داد: پمپاژ امید در جامعه شاید بارزترین اثری است که می ‌توان از اقدامات و عملکرد حوزه سلامت بر جای گذاشت و همانطور که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مورد تأکید قرار داده ‌اند، امیدآفرینی در جامعه باید فصل الخطاب عملکرد همه ما باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اولویت دادن روستا بر شهر، بهداشت بر درمان، توجه به مناطق کمتر برخوردار نسبت به نقاط برخوردار از جمله سیاست‌ های کاری معاونت توسعه وزارت متبوع است که در استان هرمزگان باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد، اگرچه این به معنای بی ‌توجهی یا تضییع حق بخش ‌های دیگر نیست، اما اولویت ‌ها باید تفکیک و برجسته شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه به لزوم تعامل با دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و تبیین برخی مسائل و آموزش ‌ها از زبان روحانیت تأکید و تصریح کرد: حوزه دانشجویی هرمزگان جزو حوزه‌ های فعال در بخش آموزش وزارت بهداشت است و می ‌توان برای دانشجویان متأهل شرایط ودیعه مسکن را فراهم کرد و موضوعات رفاهی بیشتری برای دانشجویان ایجاد کرد که می ‌تواند یکی از پنجره‌ های ورود به اجرای قانون جوانی جمعیت و صیانت از خانواده باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز