خبرگزاری کار ایران

اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به صورت هفتگی پیگیری می‌شود

اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به صورت هفتگی پیگیری می‌شود
کد خبر : ۱۱۸۷۴۵۰

استاندار سمنان گفت: اجرای مصوبات ابلاغی سفر ریاست جمهوری به استان، طی جلسات مستمر و با زمانبندی مشخص به صورت جد پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گفت: مبارزه با ویروس کرونا، تحقق رشد اقتصادی و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست محترم  جمهوری، ۳ اولویت اصلی ما در استان است.

وی در راستای تحقق رشد اقتصادی استان، اذعان داشت: صادرات و فعال کردن واحد های صنعتی، از مولفه های موثر در تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی استان است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در بحث مصوبات ابلاغی سفر ریاست محترم جمهوری به استان، علاوه بر پیگیری از طریق استان، مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز لازم است به صورت مستقیم از طریق وزارتخانه ها، اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار مصوبات سفر به صورت ۱۰۰ درصدی انجام خواهد شد، تاکید کرد: اجرای مصوبات ابلاغی سفر ریاست محترم‌ جمهوری به استان به صورت هفتگی و مستمر طی جلسات زمانبندی شده در استان پیگیری خواهد شد.

هاشمی از اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه اقتصادی و ۴ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی از محل سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات سفر، انشالله شاهد رشد و تحول خوبی در سطح استان در حوزه های عمرانی و اقتصادی خواهیم بود.

استاندار سمنان در پایان با اشاره به مباحث مرتبط با سویه اُمیکرون کرونا، زدن ماسک و تزریق دُز سوم واکسن را دو مولفه تاثیر گذار در بحث مدیریت این بیماری دانست و گفت: استان سمنان در مسیر تردد مسافران است که به همین واسطه ضرورت دارد تا کادر پزشکی برای ارائه خدمات مطلوب آمادگی کامل داشته و نظارت ها در این حوزه به جهت پیشگیری از مباحث مرتبط با سویه جدید در استان، افزایش یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز