خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد پرسنل پتروشیمی ارومیه بومی هستند

۸۰ درصد پرسنل پتروشیمی ارومیه بومی هستند
کد خبر : ۱۵۱۴۱۸۹

بهبود کیفیت تولید و بهره وری بالا حاصل افزایش حقوق پرسنل پتروشیمی ارومیه

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ارومیه، با بیان اینکه ۸۰ درصد پرسنل پتروشیمی ارومیه بومی هستند، گفت: در حوزه‌های تولید، افزایش حقوق پرسنل و حمایت از منابع انسانی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است، این اقدامات نه تنها موجب افزایش رضایت کارکنان و بهبود شرایط کاری آن‌ها شده، بلکه بهره‌وری و کیفیت تولیدات را نیز بهبود بخشیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر اسمعیل‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، که به مناسبت روز خبرنگار در سالن کنفرانس هتل آنا برگزار شد گفت: مجموع تولید محصولات پتروشیمی ارومیه در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین میزان تناژ فروش محصولات نیز ۵.۵ درصد رشد داشته است که این رشد نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه و مدیریت کارآمد در بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود و افزایش کارایی تولید است.

اسمعیل‌زاده بیان کرد: پتروشیمی ارومیه در زمینه تولید پنج محصول اصلی کریستال ملامین، سولفات آمونیوم، اسید سولفوریک، سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک فعالیت دارد که هر کدام نقش مهمی در تامین نیازهای صنعتی و کشاورزی کشور ایفا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه خاطرنشان کرد: به زودی با افتتاح دو محصول جدید نیتروژن گوگردی و پلی آلومینیوم کلراید، به تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

اسماعیل زاده تصریح کرد: این محصولات جدید نشان‌دهنده ادامه مسیر توسعه و نوآوری در پتروشیمی ارومیه است و می‌تواند به افزایش تنوع محصولات و بهبود رقابت‌پذیری این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی کمک کند.

وی تصریح کرد: این مجموعه، به دلیل کیفیت محصولات و به واسطه‌ نوآوری و تعهد به استانداردهای بین‌المللی باید پیشرو و نمونه‌ اول در کشور باشد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه، با اشاره به پروژه‌های جدید افزود: یک پروژه ملی طراحی شده که قرار است با حضور رئیس‌جمهور دولت وفاق ملی افتتاح شود، این پروژه نمادی از تلاش‌های بی‌وقفه و برنامه‌ریزی‌های دقیق این شرکت برای رسیدن به اهداف بلندمدت است.

وی تصریح کرد: همچنین این پروژه می‌تواند به عنوان یک گام بزرگ در جهت افزایش ظرفیت تولید و ارتقاء سطح تکنولوژی در صنعت پتروشیمی کشور محسوب شود.

اسمعیل‌زاده با بیان اینکه ۸۰ درصد پرسنل پتروشیمی ارومیه بومی هستند، ادامه داد: در حوزه‌های تولید، افزایش حقوق پرسنل و حمایت از منابع انسانی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است، این اقدامات نه تنها موجب افزایش رضایت کارکنان و بهبود شرایط کاری آن‌ها شده، بلکه بهره‌وری و کیفیت تولیدات را نیز بهبود بخشیده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی، پتروشیمی ارومیه به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته و برنامه‌های متعددی برای آموزش و ارتقاء مهارت‌های کارکنان در نظر گرفته است.

اسمعیل‌زاده در ادامه از مسئولان کشوری، استانی، اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی خواست تا از این مجموعه در جهت توسعه و پیشرفت حمایت کنند.

وی با تأکید بر اهمیت همبستگی و همکاری تمامی ذینفعان در دستیابی به اهداف مشترک، گفت: ما شاگرد دومی را دوست نداریم و باید شاگرد اول کشور باشیم، این سخنان نشان از عزم جدی مدیریت پتروشیمی ارومیه برای قرار گرفتن در صدر صنعت پتروشیمی کشور دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز