خبرگزاری کار ایران

کوسه غراوی در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۲۳

یک عضو کمیسیون عمران از بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در این کمیسیون خبر داد.

شهرام کوسه غراوی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: بیشتر بحث امروز در کمیسیون عمران، درخصوص اصلاح قانون نظام مهندسی بود که رویکرد کمیسیون در این باره مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ما اصلاح قانون را از وزارت راه و شهرسازی به سازمان مدیریت انتقال دادیم، اظهار داشت: اینکه این ایده تا چه اندازه می‌‌‌تواند عملیاتی باشد، تا چه اندازه می‌‌‌‌تواند مشکلات را حل کند و تا چه اندازه می‌‌‌‌تواند در صحن رای بیاورد، موضوعاتی بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

این عضو کمیسیون عمران افزود: بحث مهمی که در کمیسیون مطرح شد، آن بود که سازمان مدیریت متولی پروژه‌‌های دولتی است در صورتی که نظام مهندسی، ساختمان‌‌‌های غیردولتی و مردمی را در دست نظارت دارد، حال اگر روزی مشکلی ایجاد شود آیا نهاد ریاست جمهوری یا سازمان مدیریت باید مستقیم ورود کنند یا خیر؟ 

کوسه غراوی با بیان اینکه معاونت پارلمانی وزارت راه و شهرسازی امروز در جلسه کمیسیون حضور داشت، تصریح کرد: ایشان یک هفته فرصت خواست که در این موضوع یک جمع‌‌‌بندی برای ما انجام دهند تا بتوانیم نتیجه‌‌گیری کنیم که چه تصمیمی باید گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز