خبرگزاری کار ایران

تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر مناطق دورافتاده از قاب دوربین

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۶۹

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف به تصویر کشیدن پیامدهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده، مسابقه عکاسی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، سیدجمال هادیان طبایی زواره (رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه عکاسیِ ، گفت: این مسابقه با هدف به تصویر کشیدن پیامدهای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده از سی تیر تا پایان مرداد برگزار می شود.

هادیان با اشاره به تلاش‌هایی که در سال‌های گذشته برای گسترش و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سراسر ایران و به ویژه مناطق محروم انجام شده است، گفت: این تلاش‌ها منجر به تسهیل  زندگی مردم این مناطق و ایجاد کسب و کارهایی مبتنی بر فناوری اطلاعات  شده است.

او تصریح کرد: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و دورافتاده پیامدهای مختلفی را به همراه داشته که بهترین شیوه بازنمایی آن رسانه عکس است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که از ظرفیت هنرمندان عکاس سراسر کشور در قالب مسابقه استفاده کنیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه از همه عکاسان علاقه‌مند دعوت کرد که با حضور در مناطق محروم و دورافتاده لحظات ناب و تاثیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

او افزود: برای شرکت در این مسابقه با همکاری شرکت مخابرات ایران و ادارات کل استان وزارت ارتباطات، امکان اعزام عکاسان علاقه‌مند به مناطق محروم و دور افتاده نیز فراهم شده است.

هادیان با اشاره به همکاری خانه عکاسان جوان، شرکت مخابرات ایران و ادارات کل استانی وزارت ارتباطات در برگزاری این مسابقه، گفت: دبیری این رویداد هنری بر عهده حمزه اولیازاده است و افشین بختیار، محمدفرنود و رسول اولیازاده عکس‌های دریافتی را داوری می‌کنند.

مراسم پایانی و اهدای جوایز به همراه نمایش عکس‌های منتخب همزمان با عید سعید غدیر (هشتم شهریور) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز