خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس:

شیشه‌های درون کاه به کشورهای خلیج فارس نرسید

شیشه‌های درون کاه به کشورهای خلیج فارس نرسید
کد خبر : ۱۴۹۶۷۲۶

فرمانده انتظامی استان گفت: ترفند قاچاقچیان در انتقال 136 کیلو و 500 گرم شیشه به کشورهای حاشیه خلیج فارس لو رفت.

به گزارش ایلنا، سردار رهام‌بخش حبیبی در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که افرادی قصد دارند محموله مواد مخدر از نوع شیشه را داخل گونی‌‌های علوفه (کاه) جاسازی و به استان خوزستان ارسال و از آنجا به کشورهای عربی انتقال دهند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را آغاز و پس از چند روز گشت‌زنی نامحسوس، مشاهده کردند که 2 نفر پس از بارگیری علوفه (کاه) به یک دستگاه کامیون، خودرو مذکور از دامداری خارج شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس کامیون مذکور را زیر نظر گرفتند و در یک فرصت مناسب خودرو را توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

حبیبی با بیان اینکه در بازرسی دقیق از این کامیون 136 کیلو و 500 گرم شیشه که به صورت کاملا حرفه‌ای درون گونی‌های کاه جاسازی شده بود را کشف کردند، عنوان داشت: در بررسی تکمیلی مشخص شد مواد مخدر مذکور از مرزهای شرقی وارد شده و قاچاقچیان قصد داشتند آن را به کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهند که ناکام ماندند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص 3 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می‌گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از شهروندان فهیم درخواست کرد هر موردی که احساس می‌کنند علتی باشد برای ایجاد ناامنی در سطح استان، از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز