خبرگزاری کار ایران

توسط رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام شد:

ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان سازمان فنی و حرفه ای

ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان سازمان فنی و حرفه ای
کد خبر : ۱۵۰۵۳۲۵

عظیمی گفت: ساعت کار موظف مربیان تمام وقت سازمان، سی ساعت در هفته است و رؤسای مراکز موظفند بر اساس نیاز مرکز و متناسب با توانایی و قابلیت مربی، نسب به ارجاع فعالیت‌های آموزشی و اداری به مربیان به مدت شش ساعت در هفته اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، نشست حضوری و وبیناری ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز به ریاست مهرداد عظیمی (معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور) برگزار شد.

در این نشست اعلام شد پس از برگزاری چند جلسه کارشناسی با حضور مدیران و مربیان سراسر کشور، ساعت کاری مربیان در طول هفته، ۳۰ ساعت (شامل ۲۴ ساعت آموزشی و ۶ ساعت پژوهشی و اجرایی) تعیین شده است؛ تصمیمی راهبردی با هدف ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و منطبق با اسناد بالادستی، قانون مدیریت خدمات کشوری و اساسنامه سازمان.

شیوه نامه رضایت آفرین

عظیمی با بیان اینکه این شیوه نامه ساعت کاری مربیان حاصل ساعت‌ها کار کارشناسی و بهره گیری از خردجمعی مدیران و مربیان است، خاطرنشان ساخت: ساعت کار موظف مربیان تمام وقت سازمان، سی ساعت در هفته است و رؤسای مراکز موظفند بر اساس نیاز مرکز و متناسب با توانایی و قابلیت مربی، نسب به ارجاع فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری به مربیان به مدت شش ساعت در هفته اقدام کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در ادامه با اشاره به اینکه کسب افتخارات فوق العاده این سازمان از جمله کسب رتبه اول برنامه‌های ابلاغی تحولی دولت و وزارتخانه در سال ۱۴۰۲، ثمره و نتیجه تلاش‌های جهادی همکاران خدوم است، تصریح کرد: با انگیزه پرقدرت و امیدوارانه به تحقق اهداف ترسیم شده و روزهای خوب آینده خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم.

تصویب سه بند کلیدی اساسنامه شامل: یک) هزینه‌کرد حداکثر نیم در هزار اعتبار هر طرح تملک دارایی سرمایه‌ای،  دو) دو درصد از منابع حاصل از فروش کالای قاچاق و فروش اموال تملیکی و سه) اختصاص یک در هزار مزد کارگران در هر ماه، توسط کارفرمایان، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی طبق صورت‌های ماهانه یکی از خبرهای اعلام شده در این جلسه بود.

عظیمی اعلام کرد: پس از برگزاری چند جلسه در نهاد ریاست جمهوری، کمیسیون‌های تخصصی و عالی برنامه و بودجه ریاست جمهوری ، هفته گذشته سه بند مذکور نهایی و برای تصویب و نهایی شدن به هیئت دولت ارسال شد و با ابلاغ و اجرای این بندها اعتبارات چشمگیر به این سازمان اختصاص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز