خبرگزاری کار ایران

باوجود کاندیداهایی مثل اکبری ، دادوویی و ابوب زاده

مجمع فدراسیون انجمن ها قطعا فردا برگزار می شود

مجمع فدراسیون انجمن ها قطعا فردا  برگزار می شود
کد خبر : ۱۴۹۵۲۹۶

عباسعلی اکبری ، یحیی دادوویی و کامبیز ایوب زاده سه تن از کاندیداهای مطرح و سرشناس در جامعه ورزش هستند

به گزارش ایلنا، با وجودی که برخی در تلاش برای برهم زدن مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی هستند و نداشتن سابقه مدیریتی یکی دونفر از کاندیدا ها را بهانه این موضوع قرار داده اند اما در صورتی که دبیر سابق فدراسیون هم نتواند سوابقش را تکمیل  کند مجمع فدراسیون انجمن ها با حضور کاندیداهای موجه و مورد تایید همه دستگاه‌ها و اعضای مجمع سر موعد مقرر باید فردا  برگزار شود .

اینکه سوابق مدیریتی دو نفر محل اشکال است ارتباطی به سایر کاندیداها ندارد.

عباسعلی اکبری ، یحیی دادوویی و کامبیز ایوب زاده سه تن از کاندیداهای مطرح و سرشناس در جامعه ورزش هستند که صلاحیت و کاردانی آنها بر کسی پوشیده نیست .به طور مثال عباسعلی اکبری یکی از کاندیداهایی است که تمامی شرایط را دارد و از همه مهمتر اینکه خودش سال‌ها ریاست انجمن طناب کشی فدراسیون فوق را بر عهده داشته و البته آشنایی کاملی به فضای فدراسیون دارد. 

عباس اکبری علاوه بر این تاکنون در ۴ فدراسیون به‌عنوان سرپرست موقت مدیریت خودرا به اثبات رسانده و بنظر می رسد امروز زمان بهره گیری از تجارب و توانمندی های این کارشناس ارشد وزارت ورزش و جوانان است .

در هر حال امیدواریم مانع حضور دیگر کاندیدای مطرح ( ناطق نوری ) که دوسال دبیر علیپور در این فدراسیون بوده برداشته شود تا اعضای مجمع بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . همچنین  کاندیدای دیگری مثل یحیی دادوویی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان تهران و از کارشناسان ورزش نیز از ابتدا در ارکان فدراسیون حضور داشته‌ و فردی توانمند و شناخته شده در بین اعضای مجمع است و کامبیز ایوب زاده رییس هیات انجمن های استان‌فارس و مجموع سوابق  این کاندیداها معاونت ورزشی وزیر را متقاعد کرده تا تاخیری در برگزاری مجمع ایجاد نکند ‌.

در هر حال منتظر یک انتخابات عادلانه هستیم و از آنجا که روسای هیات ها و سایر اعضای مجمع اشراف کاملی بر انتخابات دارند فردا شاهد یک انتخاب صالح و برتر که سوابق مدیریتی اش  گویای سلامت و کاردانی اوست برای ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی باشیم.

 

سیدرضا فیض آبادی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز