خبرگزاری کار ایران

آزمون: دیگر نمی‌توانند چیزی درمورد این تیم بگویند/ حسم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم

آزمون: دیگر نمی‌توانند چیزی درمورد این تیم بگویند/ حسم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم
کد خبر : ۱۵۴۳۳۲۰

مهاجم تیم ملی گفت: الان تیم ما ۱۰ امتیاز گرفته و بسیار عالی کار کردیم پس دیگر نمی‌توانند چیزی در مورد این تیم بگویند.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی مقابل قطر که با برتری ۴ بر یک ایران تمام شد در در نشست خبری، اظهار داشت: تلاش همه بچه‌ها بود که بهترین بازیکن زمین شدم و بدون آنها هیچ کاری انجام نشده است. حتی اگر بهترین بازیکن دنیا شوید‌. به کادرفنی، همه بچه‌های تیم ملی، خانواده و مردم عزیزمان تبریک می‌گویم. مستحق این ۳ امتیاز بودیم و خدا را شکر در این بازی حساس توانستیم پیروزی را به دست آوریم.

وی درمورد درخشش خود در این مسابقه و به ثمر رساندن ۲ گل، توضیح داد: وقتی تیم ملی با این نتیجه پیروز می‌شود حس و غرور خاصی دارد زیرا مردم خوشحال می‌شوند. نمی‌توانید این حس را با هیچ چیزی عوض کنید و خدا را شکر می‌کنم همه بچه‌ها بهترین بازیکن زمین بودند و توانستند بهترین خودشان را ارائه بدهند. قطعا در بازی بعدی نیز به این موضوع فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه در هر بازی بهتر کار می‌کند و انگیزه بیشتری دارد در شرایطی که به زوج او و مهدی طارمی انتقاد شده بود اما تیم در این بازی جواب تمام انتقادات را با به ثمر رساندن چهار گل داد، گفت: من و مهدی چندین سال است کنار هم بازی می‌کنیم و اخلاق و روحیات یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم. از کادرفنی تشکر می‌کنم که می‌داند چگونه از ما استفاده کند و این خیلی مهم است.

آزمون اضافه کرد: درباره انتقادات هم باید بگویم به هیچ چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کنیم. دوست داریم افرادی کارشناسی کنند که کارشناسی آنها به درد تیم ملی بخورد. زیرا یک حرف‌شان می‌تواند بازدید داشته باشد. مدام زدن تیم سبب می‌شود ما هم جایی بگویم ولش کن زیرا قطعا با شخص مشکل دارند.

وی اضافه کرد: الان تیم ما ۱۰ امتیاز گرفته و بسیار عالی کار کردیم. دیگر نمی‌توانند چیزی درمورد این تیم بگویند. فوتبال ۹۰ دقیقه است و نمی‌توانید در نیمه اول یا ۱۰ دقیقه اول کارشناسی کنید‌. به نظر من این کار بی‌لطفی در حق تیم ملی است و قشنگ مشخص است از کجا ما را می‌زنند. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد و همه بچه‌ها از خودم تا شهریار مغانلو که جایگزینم شد، تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نمایش را در زمین داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز