خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سروش رفیعی جدید

7 پرسپولیسی ها دفاع کردن را بیشتر دوست دارد/ جای اشتباهی ایستاده ای!

7 پرسپولیسی ها دفاع کردن را بیشتر دوست دارد/ جای اشتباهی ایستاده ای!
کد خبر : ۱۵۴۳۰۹۴

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته های گذشته انتقاد های بسیاری از او می‌شود، طبق آمار های فنی او در بخش های دفاعی عملکرد خوبی داشته است ولی در وظایف اصلی خود نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

به گزارش ایلنا، آمار عجیب؛ نفر اول لمس توپ، نفر اول خطا سروش رفیعی با 267 دقیقه حضور در لیگ برتر نفر هشتم تیمش تا اینجای فصل به لحاظ حضور در میدان بوده است. آمار جالب او مربوط به تعداد لمس توپ است که با 109.6 لمس توپ نفر اول تیمش به حساب می‌آید و این یعنی که در مرکز زمین همه توپ‌ها به او می‌رسد.

او خیلی کم شوت می‌زند و با میانگین 0.3 شوت نفر هفتم تیمش به حساب می‌آید. نکته بدتر برای رفیعی اینجاست که با 0.7 پاس کلیدی نفر چهارم تیم بوده و در دقت پاس پنجم است. سروش دیگر بازیکن فانتزی‌بازی هم نیست اما با میانگین یک دریبل موفق نفر دوم این آیتم در پرسپولیس است. او حالا بیشتر خصوصیات جنگندگی و تدافعی دارد و با میانگین 2.4 تکل موفق نفر دوم سرخ‌هاست.

در نبرد هوایی موفق هم با عدد 1.7 نفر ششم بوده اما جالب‌ترین آمارش مربوط به ارتکاب خطاست که با 2.7 نفر اول تیمش بوده و جالب‌تر اینکه با میانگین 5.1 در آیتم خطاهای متحمل شده اینجا هم اول است. سروش حالا بازیکنی تدافعی به حساب می‌آید چراکه با ثبت عدد 9.4 سومین بازیکن پرسپولیس در این آیتم است و البته با 2.4 تکل موفق دومین بازیکن تیمش بوده است.

رفیعی دو نمایش قابل قبول مقابل استقلال و پاختاکور داشت و در سایر مسابقات نمایشی معمولی ارائه داد اما به شکل عجیبی برای گروهی از هواداران افراطی و سختگیر خاکستری شده و از او انتقاد می‌شود؛ در حالی که آمار این بازیکن در فاز دفاع جالب توجه است و در فاز حمله با توجه به پستی که در آن حضور داشته قابل توجیه به نظر می‌رسد.

البته طبق آمار سایت متریکا میانگین نمرات او در بازی‌های لیگ برتر 6.75 بوده و نفر هفدهم تیمش به حساب می‌آید و تنها از بازیکنانی مثل آل‌کثیر، سرلک و براجعه که دقایق بسیار کمتری در میدان بوده‌اند، نمره بالاتری دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز