خبرگزاری کار ایران

دانیال جعفری:

سینمای ایران کودکان و نوجوانان بااستعدادی دارد

سینمای ایران کودکان و نوجوانان بااستعدادی دارد
کد خبر : ۱۵۳۴۲۵۲

دانیال جعفری، بازیگر سینما و نقش‌آفرین فیلم سینمایی باغ کیانوش در آستانه اکران این اثر سینمایی گفت: سینمای کودک و نوجوان ما دوران شکوفایی خود را پشت سر می‌گذارد و زمینه مناسبی برای بازیگران این رده‌های سنی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دانیال جعفری بازیگر سریال «بی‌همگان» که با فیلم سینمایی «باغ کیانوش» در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، اظهار کرد: به همان نسبت که سینمای ما در سطح ملی شاهد رونق بوده حوزه کودک و نوجوان هم دوران پرباری به خود دیده است و این استمرار حرکت هدفدار به خوبی برای هنرمندان کودک و نوجوان، سینماگران و عموم جامعه ملموس است.

جعفری خاطرنشان کرد: سینمای کودک و نوجوان در دهه‌های گذشته سیر تحولی چشمگیری به خود دیده و من که آثار سینمایی مربوط به نسل‌های گذشته را مرور می‌کنم شاهد تلاش بی‌وقفه سینماگران در حوزه کودک و نوجوان بودم و فیلمسازان امروز هم همان خط فکری را البته با ایده‌های نو دنبال می‌کنند.

وی افزود: استعدادهای بسیار خوبی در میان نسل جدید بویژه کودکان و نوجوان نهفته است که شایسته است فیلمسازان برای ترسیم آینده‌ای بهتر برای سینمای کشور از بین این افراد استعدادهای نو را شناسایی و به سینما معرفی کنند.

بازیگر مجموعه «سرگیجه» درباره اهمیت آموزش بویژه برای بازیگران کودک و نوجوان، به ضرورت کسب آموزش‌های منطقی و درست اشاره کرد و گفت: موسسه‌های بازیگری زیادی در کشور فعالیت دارند که لازم است با کسب آگاهی‌های لازم در یک مسیر درستی قرار بگیریم و بتوانیم اصولی در سینما قدم برداریم. سینما عرصه رقابت بسیار بزرگی است که بهترین‌ها قرار است در این میدان به بهترین پروژه‌ها راه یابند و گاهی وقت‌ها این عرصه رقابتی بسیار تنگ می‌شود.

جعفری همچنین با اشاره به تجربه همکاری خود با مسعود آب‌پرور در فصل نخست سریال «مستوران»، اظهار کرد: تلاش کرده‌ام در کارهای سریالی و سینمایی مختلفی و در کاراکترهای متفاوت از هم ایفای نقش کنم و اینها تجربه‌های گرانقدری برای من در آینده خواهند بود. سینمای کودک و نوجوان نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بهینه‌ای است که با توجه به بازنشستگی بسیاری از بازیگران چهره در عرصه سینما و تلویزیون برای تربیت نسلی جدید در سینما تلاش شود.

این بازیگر که به تازگی در فیلم کوتاه «مداد قرمز» ایفای نقش کرده و حضور در یک سریال نمایش خانگی را نیز آغاز کرده، در پایان گفت: یک بازیگر کودک اگر در همین دوران خود شکل و قالب بازیگری درستی بگیرد آینده خود را در این عرصه هنری ترسیم کرده و می‌تواند نه تنها برای خودش که سینمای ملی و عرصه فرهنگ و هنر کشور اتفاق‌های خوبی را رقم بزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز