خبرگزاری کار ایران

حمایت تمام قد اتحادیه بلور، چینی و لوستر از تولیدکنندگان

حمایت تمام قد اتحادیه بلور، چینی و لوستر از تولیدکنندگان
کد خبر : ۱۴۹۳۱۸۸

نشست هم‌اندیشی هنرمندان با اتحادیه بلور، چینی و لوستر پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، به همت معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، در نشست هم‌اندیشی هنرمندان با اتحادیه بلور، چینی و لوستر، هنرمندان و تولیدکنندگان محصولات بلور و چینی به ارائه وضعیت و ظرفیت تولید و نیز شرایط کاری خود پرداختند و موضوعات مرتبط با کارگاه‌های تولیدی خود و مشکلات پیش رو را با مدیران معاونت صنایع‌دستی و رئیس و مدیران اتحادیه بلور، چینی و لوستر مطرح کردند.

تقویت همکاری هنرمندان با مسئولان اتحادیه

فرزاد اوجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی در این نشست در سخنانی گفت: در معاونت صنایع‌دستی برای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی برنامه‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته‌ایم.

او افزود: حمایت‌های ویژه‌ای از هنرمندان خواهیم داشت و به دنبال این هستیم تا با همکاری اتحادیه‌های مختلف بازارهای بسیار خوبی را برای آنان فراهم کنیم.

اوجانی ادامه داد: تقویت همکاری هنرمندان و اتحادیه‌ها نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت و امید داریم از این طریق باب جدیدی باز شود و کالاهای صنایع‌دستی در بازار به شکل بهتری به فروش برسد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع دستی اضافه کرد: ۱۴۰ اتحادیه صنفی فعالیت دارند که ۳۶ اتحادیه با رشته‌های صنایع‌دستی مرتبط هستند. سال گذشته با اتحادیه پارچه جلسه گذاشتیم و هنرمندان صنایع‌دستی با مسئولان اتحادیه‌ها همکاری‌های خود را تقویت کردند.

اتحادیه در خدمت هنرمندان صنایع‌دستی است

غلامرضا صفرنژاد رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بلور و چینی تهران نیز در این نشست در سخنانی گفت: صنعت بلور و چینی دارای هنرمندان زحمت‌کش و بزرگی هستند که از دل آتش، هنر و محصول تولید می‌کنند. حقیقتا محصولات زیبایی در این صنف تولید می‌شود و کار همه هنرمندان ارزشمند است.

او افزود: تقویت همکاری‌ها بین اتحادیه‌ها و هنرمندان کار ارزشمندی است و خوشحال هستیم که به همت مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شاهد برگزاری چنین جلسه مهمی هستیم و مطمئن هستم که نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

صفرنژاد اضافه کرد: زمانی که صحبت از برگزاری این جلسه و نشست هم‌اندیشی شد، استقبال کردیم و همینجا هم اعلام می‌کنم که اتحادیه بلور و چینی در خدمت تمام هنرمندان است و در این باره آماده همکاری با تمامی هنرمندان این صنف هستیم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بلور و چینی تهران خاطرنشان کرد: این اتحادیه از ۶۰ سال پیش کار خود را شروع کرده و اکنون شاهد هستیم که تمام بزرگان بلور و چینی کشور از دل این اتحادیه درآمده است. امسال سالی است که از سوی رهبر انقلاب بر مشارکت مردم در رونق تولید تاکید شده و صنایع‌دستی می‌تواند پیشرو این مشارکت باشد و هنرمندان رشته‌های مختلف از جمله بلور و چینی در این مهم نقش تاثیرگذاری دارند.

همچنین در این نشست هنرمندان فعال در حوزه تولید بلور، چینی و لوستر نظرات خود را بیان کردند و مسائل و موضوعات مرتبط با فعالیت‌های خود را با مسئولان اتحادیه و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در میان گذاشتند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز