خبرگزاری کار ایران

پیمان جبلی تأکید کرد؛

حضور هنرمندان در تلویزیون ربطی به انتخابات ندارد

حضور هنرمندان در تلویزیون ربطی به انتخابات ندارد
کد خبر : ۱۴۳۸۵۸۶

پیمان جبلی رییس صداوسیما به همراه جمعی از مدیران این سازمان شب گذشته ۲۶ دی ماه از پشت صحنه برنامه «حسینیه معلی» بازدید کرد و در جمع خبرنگاران درباره حضور هنرمندان در تلویزیون و ارتباط آن با انتخابات توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی در بازدید از پشت صحنه برنامه «حسینیه معلی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه در فصل‌های متوالی توانسته است خیلی از رکوردها را بشکند، برنامه معارفی که توانسته است پرمخاطب ترین برنامه رسانه ملی باشد. برنامه «حسینیه معلی» در فصل‌هایی که در ماه محرم و صفر و در یکی دو سال اخیر و به مناسبت ایام ولادت حضرت حجت(عج) توانستند تولید کنند ثابت کرده اگر ایمان، باور، اعتقاد و اخلاص و خلاقیت در فرم و محتوا وجود داشته باشد تمام گونه‌های برنامه‌سازی در همه موضوعات می‌توانند به برنامه‌های موفقی تبدیل شوند.

رییس صداوسیما خاطرنشان کرد: به همکارانم می‌گویم که شما با خودتان مسابقه می‌دهید و استقبالی که در چند سال اخیر از این برنامه شد توقعات را بالا برده و باید در هر فصل رکورد خود را بشکنید. مخاطب گسترده‌ای که برنامه پیدا کرده، تولید آن را سخت‌تر کرده است. تهیه کننده و کارگردان و گروه تحقیق زحمت زیادی کشیده اند و به استان‌های مختلفی برای تحقیق و پژوهش رفته اند. امیدواریم این برنامه به یکی از موفق‌ترین برنامه‌های ایام ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) تبدیل شود و مخاطب گسترده‌تری را بتواند جذب کند.

وی افزود: ما همیشه انتظار داشتیم برنامه‌های معارفی جزو آثاری با مخاطب خاص باشند ولی این برنامه در همین چند فصل توانسته رکورد برنامه‌های پرمخاطب صداوسیما را بشکند و این نشان می‌دهد که برنامه توانسته به نقطه درست هویتی مخاطب دست پیدا کند.

جبلی در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره حق پخش مسابقات ورزشی گفت: برنامه‌ها و مسابقه‌های خارجی و رقابت‌های داخلی دو موضوعی هستند که در حق پخش با آن‌ها مواجه هستیم. حرف ما این است که همان طور که رقم حق پخش برنامه‌های خارجی را دولت و مجلس در برنامه بودجه در نظر می‌گیرند و ما حق پخش رقابت‌های خارجی را پرداخت می‌کنیم به همان میزان برای رویدادهای ورزشی داخلی نیز باید ردیف‌های بودجه‌ای دیده شود.

جبلی درباره تأثیر انتخابات بر حضور هنرمندان مختلف در صداوسیما تصریح کرد: جمله‌ای که همیشه گفتم تغییری نکرده است و همانطور که همیشه گفتم درِ صداوسیما همیشه به روی هنرمندان باز است، صداوسیمای ۱۴۰۲ همان صداوسیمای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است و تغییری نکرده است. در انتخابات و غیرانتخابات سیاست کلی ما این است که بتوانیم از هنرمندانی که علاقه‌مند هستند و ما هم علاقه‌مندیم که در خدمت مردم باشند، بهره بگیریم.

گفتنی است؛ محسن برمهانی معاون سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما، محمدحسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما و دیگر مدیران شبکه سه و سازمان در این بازدید پیمان جبلی را همراهی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز